transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-05-2016

Peste 11 milioane euro tranzactionati prin platforma de e-commerce Teamshare in T1, 2016

Peste 11 milioane euro tranzactionati prin platforma de e-commerce Teamshare in T1, 2016

Valoarea totală a tranzactiilor realizate prin aplicatiile de comert electronic integrate cu platforma Teamshare s-a ridicat, în primele trei luni ale anului, la peste 11 milioane euro, în crestere cu 25% fată de perioada silimară a lui 2015. Cea mai mare comandă online plasată prin paltforma dezvoltată de Entelion Software în primul trimestru a valorat circa 380.000 euro, pentru un client din zona de distributie IT&C.

Potrivit reprezentantilor Teamshare, peste 75% din tranzactiile din primul trimestru au fost generate de companiile din zona de B2B, producători si distribuitori cu volume mari de comenzi. Astfel, topul comenzilor online Teamshare este dominat de cele pentru site-uri business to business din IT&C, bricolaj, accesorii & piese auto, dar si materiale de constructii. Cea mai mare comandă B2B, de 380.000 euro, a fost generată de un client care activează în industria IT&C, urmată de o alta, în valoare de 290.000 euro, din aceeasi industrie, respectiv 240.000 euro – lansată pentru produse de bricolaj.



“Rezultatele din primul trimestru validează faptul că tot mai multe companii înteleg solutiile integrate de e-commerce si le aleg pentru a optimiza la maxim procesul de vânzare. Primul beneficiu resimtit imediat de o companie B2B care utilizează corect un software de e-commerce profesionist este eliminarea completă a erorilor umane, reducerea cu până la 100% a timpului de procesare a unei comenzi si a efortului de listare sau documentare a lor. Iar la nivel de business, e-commerce-ul automatizat înseamnă vânzări cu 15%-25% mai mari, în circa 3 luni de la implementare”, declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania care dezvoltă Teamshare.

Potrivit acestuia, platforma a atras, în primele trei luni ale lui 2016, peste 10 clienti, dintre care 25% sunt de profil B2C, restul fiind B2B, dar si cu componentă de B2C, activând în domenii diverse, de la piese si accesorii auto, parafarmaceutice si cosmetice, până la bunuri de larg consum.

Teamshare reprezintă o solutie completă si integrată de comert electronic, care se adresează atât producătorilor, importatorilor si distribuitorilor de produse, cât si magazinelor online. Platforma dezvoltată de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, include un sistem complet de comert electronic care comunică cu celelalte aplicatii folosite de clienti, precum cele de contabilitate, gestiune stocuri si facturare, plăti online si portaluri tip marketplace.

Odată cu integrarea tuturor acestor sisteme, întregul proces prin care o companie preia comanda unui client este automatizat. Datele sunt comunicate direct între aplicatii în timp real, fără a fi nevoie de interventie umană, fapt ce elimină timpii de procesare a unei comenzi

În prezent, Teamshare este integrată cu 18 aplicatii ERP (Enterprise Resource Planning - pentru transferul automat al datelor: produse, stocuri, preturi, inclusiv preturi multiple in functie de tipologia clientului, conditii comerciale, clienti, comenzi si facturi) din România, Franta, Rusia si Turcia, printre cele mai importante numărându-se SAP, Microsoft Dynamics NAV, Transart Neomanager si B-ORG, WinMentor si WinMentor Enterprise, Asis ERP, Platphorma ERP, Soft Expert, Facturis, AttoSoft MyManager, Abstract Connection ERP, RVX Manager ERP, Unisoft Romania ACT DMS, Contab SQL, Divalto Franta, 1Solution Rusia.

Teamshare este integrată si cu 7 sisteme de plăti online din România si Franta, precum Mobilpay.ro, PayU.ro si LibraPay.ro, Euplatesc.ro, Plationline.ro, Romcard, precum si cu principalele sisteme marketplace din tară, eMag, evoMAG, Flanco.ro si Elefant.ro, cu platforma cloud pentru newsletter Newsman.ro, cu platforma de optimizare a ratei de conversie Marketizator, dar si cu platforma de remarketing Retargeting.biz, finalizând, de asemenea, implementarea unei interfete prin care clientii pot să îsi listeze produsele, să preia comenzile si să trimită facturile în platforma eMAG Marketplace.

Teamshare este o platformă de e-commerce integrată cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, care se adresează atât clientilor business to business cât si business to consumer. Platforma este folosită în prezent de peste 200 de clienti din România si tări ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Teamshare este dezvoltată de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, prezentă pe piata din România din 2003. 

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar