Odată cu dezvoltarea numeroaselor proiecte rezidentiale si relansarea pietei de profil, tot mai multi antreprenori îsi îndreaptă atentia către deschiderea unei afaceri pe segmentul agentiilor imobiliare, potrivit RE/MAX, lider mondial în domeniu si franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment.
“Dacă până nu de mult atentia noastră era concentrată pe agentiile imobiliare care îsi doreau să se alăture retelei RE/MAX, în prezent vrem să venim tot mai mult în sprijinul antreprenorilor deoarece am văzut că există un interes tot mai mare în ceea ce priveste un start-up pe piata de profil”, a declarat Răzvan Cuc, Presedinte RE/MAX România.
Potrivit afirmatiilor sale, înfiintarea unui business pe acest segment poate fi simplificată prin achizitionarea unei francize, aceasta oferind o afacere la cheie si suport pentru derularea întregii activităti.
Astfel, odată cu deschiderea unei agentii imobiliare în franciză, proprietarul beneficiază de o încredere ridicată în rândul clientilor, datorită asocierii cu brandul global RE/MAX, dar si de alte avantaje semnificative, precum materialele de lucru necesare pentru operarea noului birou si un pachet complet de training care cuprinde 200 de ore de cursuri de pregătire la nivel avansat dedicate agentilor.
În plus, prin intermediul francizei, antreprenorii care îsi doresc să deschidă un start-up în domeniul imobiliar dispun de acces la cel mai puternic brand global în imobiliare, la un sistem tehnologic performant, la o platformă CRM de listare si promovare a proprietătilor si la reteaua RE/MAX aflată în plină dezvoltare.
Ce costuri presupune o franciză RE/MAX
„În cazul RE/MAX, antreprenorii sau agentiile imobiliare independente pot achizitiona o franciză cu un cost incepand cu 5900 de euro. Odată cu afilierea la reteaua noastră, acestia plătesc lunar o redeventă procentuală din venituri si o redeventă fixă administrativă”, a mai spus Răzvan Cuc.
Achizitia unei francize oferă broker ownerilor posibilitatea de a avea acces la consultantă în numeroase domenii necesare dezvoltării afacerii, precum consiliere de marketing, de vânzări sau juridică si instrumentele necesare promovării agentiei imobiliare la standardele retelei.
De asemenea, în cadrul francizelor RE/MAX, toti agentii au nevoie de certificări, pe care le pot obtine în urma a minim 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel putin 200 de ore de trening specific.
Dincolo de aceste aspecte, prin afilierea la reteaua RE/MAX, fiecare agentie are avantajul de a face parte dintr-o afacere în care, în acest moment, extistă pe plan local peste 120 de agenti în cele 18 birouri..