transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-02-2016

SOLE Luxury Boutique: vanzari de 1,5 milioane de Euro in 2015

SOLE Luxury Boutique: vanzari de 1,5 milioane de Euro in 2015

SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, a înregistrat în 2015 peste peste 25.000 clienți în magazinele din țară și în shop-ul virtual, vânzările realizate de aceştia ajungând astfel la 1,5 milioane de euro.

Astfel, potrivit companiei, 70% din vânzările înregistrate de SOLE au provenit direct din magazinele din Cluj-Napoca, București și Baia Mare, iar restul din mediul online, cumpărătorii fiind reprezentanți în proporție de 80% de femei cu studii medii şi superioare și active din punct de vedere social.

„Ne bucură faptul că femeile din România au început să înțeleagă importanța produselor  semnate de designeri și să aleagă aceste opțiuni în detrimentul unor produse mass-market, mai ales având în vedere faptul că, la nivel național, coșul mediu pe segmentul fashion online este de doar circa 180 lei”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

În acest sens, valoarea medie a coșului de cumpărături online a fost de 250 lei, în timp ce, în magazinele offline româncele au cheltuit cu 28% mai mult, valoarea medie a coșului de cumpărături ajungând, în acest caz, la 320 lei.

În ambele situații, cele mai valoroase achiziții au fost reprezentante de genți. Dacă în mediul online cea mai mare comandă a fost pentru o geantă Celine de 12.000 lei, în offline, cea mai scumpă geantă vândută a fost un model Valentino, în valoare de 8.700 lei.

Pe lângă genți, româncele au mai apelat la SOLE și pentru parfumuri și cosmetice, dar și pentru cea mai nouă categorie introdusă în portofoliul companiei – ceasurile de designer.



De asemenea, tot în această perioadă, compania a reușit să aducă pe piața din România peste 270 branduri de parfumuri, cosmetice, genți, ceasuri și accesorii și să ofere clienților servicii precum carduri cadou și împachetări premium. În plus, compania a investit în acest an într-un sistem ERP - MEMOX (Enterprise Resource Planning) și CRM (Customer Relationship Management), a cărei tehnologie avansată permite o cunoaștere mai bună a clienților și nevoilor acestora.

Planuri de viitor

Pentru anul în curs, compania vizează o creștere considerabilă a vizitatorilor și posibililor clienți, atât în magazinele fizice, cât și în cel virtual, precum și majorarea valorilor coșului de cumpărături cu circa 10%.  În acest sens, compania plănuiește extinderea rețelei de magazine cu încă două noi locații și completarea portofoliului de furnizori cu alte branduri internaționale de top.

„Datorită serviciilor și produselor premium pe care le oferim, business-ul SOLE se află pe un trend ascendent încă din primele luni de la lansare, iar pentru anul în curs ne dorim să consolidăm acest brand în ceea ce privește distribuția și să creștem numărul de clienți din magazinele fizice cu 15%”, a încheiat Angela Țiboc.

Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi și accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct în magazinele din București, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar