transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-03-2014

2013 a fost un an greu pentru business-urile mici - analiza R&M Audit Contabilitate

2013 a fost un an greu pentru business-urile mici - analiza R&M Audit Contabilitate
 Alte stiri la aceasta categorie

Analiza realizată pe portofoliul de peste 200 de companii-clienti ai R&M Audit Contabilitate, unul dintre liderii pietei de profil, arată că aproximativ 17% dintre business-urile mici nu au supravietuit anului 2013 si au decis lichidarea firmelor cu dizolvarea simultană, ca urmare a retragerii aportului asociatilor; între cauzele cel mai des întâlnite care au condus la închiderea voluntară sau falimentul afacerilor mici s-au aflat managementul defectuos al cash-flow-ului si semnarea unor contracte total neprofitabile.

Cele mai multe business-uri medii au stagnat anul trecut, în timp ce companiile mari au înregistrat o crestere medie a afacerilor de cca 12%, arată analiza R&M Audit Contabilitate. "Firmele mari si-au continuat procesul de dezvoltare apelând la expertiza specialistilor: multe business-uri au înteles ca reducerea costurilor nu înseamnă renuntarea la experti, acestia constituind o resursă ce permite o planificare fiscală legitimă atât din punct de vedere al mărimii taxelor plătite, dar mai ales în ceea ce priveste legalitatea tranzactiilor si realinierea acestora în contextul schimbării modelelor de afaceri si a dezvoltării tehnologice", a arătat Mirela serban, Managing Partner R&M Audit Contabilitate.

Anul trecut s-a observat o usoară crestere a interesului managerilor companiilor mari de a solicita audituri inclusiv în cazurile în care nu aveau o obligatie legală în acest sens, dorind însă să aibă o verificare suplimentară a documentelor contabile, taxelor si impozitelor etc. "În acelasi ton, ne asteptăm ca suficient de multe companii să apeleze la certificarea declaratiilor fiscale, chiar dacă este un demers optional, întrucât din ce în ce mai multi manageri vor să se asigure că plătesc Fiscului exact atât cât trebuie", a precizat Mirela serban.

De la 1 martie, firmele pot opta pentru certificarea declaratiilor fiscale, anterior depunerii lor la organul fiscal. Desi este optională, certificarea declaratiilor fiscale ar putea reprezenta un element favorabil contribuabilului în analiza de risc pe care Fiscul o realizează pentru a-i selecta pe cei asupra cărora se vor efectua inspectii fiscale. Consultantii R&M Audit Contabilitate apreciază însă ca cel mai mare beneficiu al certificării declaratiilor fiscale ar veni însă ca urmare a aplicării "principiului celor 4 ochi", respectiv a verificării suplimentare pe care o asigură un astfel de demers, similar auditurilor, astfel încât s-ar depista în timp util eventuale erori sau posibile oportunităti si ar fi evitate o serie de penalităti.

"În ansamblu putem spune că rezultatele firmelor au fost usor mai bune în 2013 fată de anul anterior.

De asemenea, trebuie spus că nu întotdeauna o afacere închisă aduce după sine un vid: în multe cazuri, un esec generează "un plan B", învătarea din greseli, deschiderea de noi perspective si chiar o nouă etapă.

Descoperim permanent afaceri care s-au reactivat din greselile business-urilor esuate si au pornit la drum cu multă determinare, cu o echipă mult mai motivată si - de această dată- cu o strategie pe termen lung, plus "un plan B", "un plan C" etc", a arătat Mirela serban.

Înfiintată în anul 2000, compania R&M Audit Contabilitate a devenit lider în solutii fiscale si contabile inteligente, care au la bază competenta în domeniul financiar, completată de o viziune avangardistă asupra mediului de business.

R&M Audit Contabilitate ofera servicii de audit, consultantă fiscala si financiara, contabilitate, salarizare, controlling si arhivare. Cu un portofoliu de peste 200 de clienti, care cumuleaza 300 de puncte de lucru, compania a avut prilejul de a cunoaste particularitătile firmelor din majoritatea sectoarelor de activitate: agricultură, asigurări, brokeraj, comert, constructii, farmaceutic, fonduri structurale, import-export, IT, media, productie, publicitate, turism etc.

R&M Audit Contabilitate (R&M Audit SRL) este certificată de Camera Auditorilor Financiari din România, Camera Consultantilor Fiscali, precum si de către Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din România (CECCAR).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar