transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

service frigidere reparatii

Creare magazin online

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-02-2015

Ariston: Introducerea directivelor ErP schimba piata de centrale termice

Ariston: Introducerea directivelor ErP schimba piata de centrale termice

Ariston Thermo România, liderul pietei locale de centrale termice si boilere, estimează că introducerea directivelor ErP (Energy-related Products Directive) începând cu toamna acestui an cu privire la eficienta energetică a echipamentelor de încălzire va schimba definitiv piata locală de centrale termice pe gaz.  

“Începând cu septembrie 2015, directivele ErP impun ca pe pietele europene si astfel si pe cea locală să nu mai fie comercializate decât produse ce ating un anumit prag de eficientă energetică. Astfel, odată cu septembrie 2015, centralele în condensare vor fi practic singurele care întrunesc aceste criterii”, a afirmat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Potrivit estimărilor sale, piata locală de centrale termice a început încă de anii trecuti să se adapteze noilor trenduri în ceea ce priveste eficienta energetică. Astfel, în 2014 s-a putut observa o crestere substantială a vânzărilor de modele în condensare, lucru care arată o schimbare treptată a comportamentului de achizitie al românilor, acestia fiind tot mai mult interesati de produsele cu un grad tehnologic ridicat ce asigură o eficientă sporită si economii la consumul de gaz.

„O crestere a vânzărilor de centrale termice în condensare am putut observa si la nivelul business-ului Ariston Thermo România, iar această majorare a fost rezultatul eforturilor noastre de a promova produse superioare din punct de vedere al eficientiei energetice si de a educa posibilii cumpărători de centrale termice. Astfel, după ce în 2010 am introdus noi modele de centrale în condensare cu puteri cuprinse între 24 – 150 kw, capabile să acopere aplicatii de la apartamente, până la case si vile, dar si aplicatii comerciale, în 2014 am lansat o serie de programe destinate acestui segment printre care extinderea perioadei de garatie de la 3 la 5 ani, dar si o reducere de pret la înlocuirea centralei vechi cu una în condensare”, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

Acesta a subliniat că decizia companiei de a promova produsele superioare din punct de vedere al eficientei energetice a venit si în urma studiilor companiei care arată că 65% dintre români nu sunt informati cu privire la tehnologia condensării si la avantajele pe care le aduce aceasta.

Astfel, acestea au o eficientă termică de până la 109%, fată de aprox.

94% în cazul unei centrale conventionale, si aduc economii de până la 35% la consumul de gaz si, deci, si la factură. În plus, modelele în condensare sunt mult mai prietenoase cu mediul, având emisii de noxe si dioxid de carbon mai mici comparativ cu modelele conventionale.

În acest moment, vânzările Ariston Thermo România sunt generate, în mare parte, de centrale termice murale, iar restul de boilere electrice, sisteme solare, pompe de căldură si aparate de aer conditionat.

Astfel, raportat la întregul business Ariston Thermo România, anul 2014 a adus o crestere a afacerilor comparativ cu anul precedent, înregistrată pe cele mai importante categorii de produse pe care compania le comercializează: centrale termice, boilere electrice si sisteme solare.

„Cu toate că piata de centrale termice si cea de boilere electrice nu au evidentiat modificări notabile în 2014, Ariston Thermo România a reusit să obtină cresteri importante datorate gamei largi de produse, a modelelor inovative nou lansate si a actiunilor de marketing si vânzări realizate”, a mai spus reprezentantul companiei.

Directivele ErP reprezintă urmarea obiectivelor UE, denumite “obiective 20-20-20”, în ceea ce priveste protectia si respectul fată de mediu si prevăd ca până în 2020 să se ajungă la o reducere de 20% a emisiilor de gaze cu efect de seră, o crestere cu 20% a utilizării resurselor regenerabile si o scădere cu 20% a consumului de energie la nivel global, printr-o eficientizare sporită a produselor.

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii international în productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate încălzirii si producerii de apă caldă menajeră.

Angajamentul Ariston Thermo privind eficienta energetică este exprimat prin lansarea constantă de noi solutii bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare si pompele de căldură, precum si prin îmbunătătirea eficientei produselor traditionale (boilere sau centrale termice), dar si prin investitiile în noi proiecte.

Portofoliul de produse Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale si de pardoseală, conventionale si în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Rendamax, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat si panouri solare.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Milan
I just started taikng my 2-a-day two days ago and so far I\'m impressed. I already eat pretty clean (lots of greens, no sugars or caffeine) and work out 3-5 days a week. I was nervous because I already do the good diet and exercise that it wouldn\'t work for me but I was wrong. I\'ve noticed that I have a ton more energy without the crash and without the elevated blood pressure that I would get if I drank a coffee. I normally eat six times a day and I\'m having to almost force myself to eat breakfast and lunch. I\'m excited to see what the next 30 days has to offer.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar