transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 21-04-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generatoare curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-12-2015

Banii care puteau fi economisiti din scăderea TVA-ului s-au intors in piata de FMCG

Banii care puteau fi economisiti din scăderea TVA-ului s-au intors in piata de FMCG

Cum s-a văzut în piată reducerea TVA-ului la produse alimentare si la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflatie negativă medie a preturilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.

Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu acesti bani?” Avem mai multe ipoteze:

Românii au avut acelasi comportament de cumpărare, păstrând astfel suma rămasă în portofelul lor

Au cumpărat mai mult

Au cumpărat mai scump

S-au reorientat către alte categorii

Cu ajutorul studiului Panel de Gospodării, GfK România a urmărit modificările din structura cosului de cumpărături.

În concluzie, din suma totală pe care românii ar fi putut să o economisească în urma unor preturi mai mici, 76% a fost reintrodusă în circuitul cumpărăturilor de larg consum.

Mai exact:

Mai mult de jumătate din această sumă a fost directionată către produsele alimentare si băuturile non alcoolice.

17 procente au mers către zona produselor ne-alimentare - produse de îngrijire personală si de îngrijire a casei.

Restul sumei a rămas în buzunarul românilor, fie pentru alte cheltuieli, fie pentru economisire.

Comportamentul de cumpărare a suferit modificări fată de momentul prim al impactului scăderii preturilor. La început, desi tot aproximativ 70% reveneau în FMCG, proportia dintre produsele alimentare si cele ne-alimentare a fost aproximativ egală (iunie – iulie 2015).



Studiul GfK remarcă, în special pentru produsele de îngrijirea personală, tendinta de a cumpăra produse dintr-un segment de pret superior.

Între timp, acest fenomen s-a diminuat, banii revenind în cea mai mare parte către bunurile alimentare.

Studiul are la bază date din Panelul de Gospodării GfK România, fiind analizate 3.000 gospodării, reprezentative la nivel national.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar