transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-06-2015

Recomandari din partea brokerilor si platforme performante, principalele asteptari ale investitorilor - sondaj Tradeville

Recomandari din partea brokerilor si platforme performante, principalele asteptari ale investitorilor - sondaj Tradeville
 Alte stiri la aceasta categorie

Principalele asteptări din partea investitorilor de la compania de brokeraj cu care colaborează se referă la oferirea de recomandări privind oportunităti de investitii sau de analize macro si pe companii, precum si furnizarea unor platforme de tranzactionare rapide si complexe, arată un sondaj realizat de Tradeville, lider de piată în tranzactionarea online din România.

Astfel, 75% dintre investitori au indicat faptul că vor ca brokerii să le semnaleze oportunitătile investitionale, în timp ce 64% dintre acestia au declarat că doresc să primească analize privind contextul pietei (trenduri macroeconomice, date economice, stiri). De asemenea, peste 63% dintre respondenti spun că se asteaptă ca brokerii lor să le furnizeze opinii despre companiile pe care acestia le urmăresc.

“Rezultatele sondajului arată că investitorul român a devenit din ce în ce mai sensibil la informatii, asteptările sale cu privire la brokerul cu care colaborează referindu-se preponderent la furnizarea de know-how. Răspunzând asteptărilor investitorilor, Tradeville a alocat mai multe resurse pentru identificarea oportunitătilor din piete în cadrul serviciului deja existent, Oportunitatea Momentului”, a declarat Cosmin Marinescu, Director General Adjunct, Tradeville.

O altă concluzie interesantă a studiului a fost aceea că platforma de tranzactionare este foarte importantă, 40% dintre respondenti indicând-o ca fiind punctul forte al Tradeville. “Ne bucurăm de acest rezultat, întrucât am investit constant în platforma noastră. Spre exemplu, în contextul în care 30% dintre clientii Tradeville tranzactionează de pe platforme mobile, am realizat recent un update al aplicatiilor mobile, astfel încât acestea să ofere cât mai multe functionalităti”, a adăugat Cosmin Marinescu.

Printre noile functionalităti puse la dispozitia clientilor Tradeville în cadrul aplicatiilor mobile se numără posibilitatea de vizualizare si configurare a listelor personale definite în platforma web, posibilitatea de a efectua un ordin nou direct din lista de cotatii, prin actionarea butoanelor Bid sau Ask, precum si suplimentarea detaliilor de cotatii cu informatii despre capitalizare, randament dividende, PER, EPS, etc.



Alături de platformă, un alt aspect foarte important pentru investitori este legat de serviciile de relatii cu clientii, 45% dintre acestia declarând că se asteaptă ca brokerul să le ofere asistentă administrativă (pentru completarea documentelor, obtinerea de extrase de la Depozitarul Central, etc.). De altfel, printre cele mai apreciate servicii ale Tradeville se numără promptitudinea răspunsurilor brokerilor la întrebări sau sesizări, calitatea acestora, dar si aspecte operationale precum rapiditatea transferurilor bancare sau numărul de bănci prin care pot face retrageri sau alimentări.

„Tradeville este alegerea investitorilor de retail si, întrucât satisfactia clientilor este importantă pentru noi, am optimizat serviciul de mesagerie din cadrul platformei, prin reconfigurarea sa, pentru a fi mai prietenos pentru utilizatori”, a precizat Cosmin Marinescu.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar