transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

GiftIdea.ro - Cosuri Cadou Corporate

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-05-2016

Best-Call - solutii complete de call center pentru Romania

Best-Call - solutii complete de call center pentru Romania

Piata de call center din Romania a crescut puternic in ultimii ani, pe masura ce companiile din tot mai multe domenii au inteles pe de o parte eficienta campaniilor de telemarketing si telesales, iar pe de alta parte nevoia de a oferi clientilor acces la informatii si suport tehnic si comercial. Mai mult decat atat, piata s-a maturizat, in sensul ca tot mai multe firme au ales sa externalizeze serviciile de call center catre companii de specialitate din acest domeniu.

Un astfel de exemplu de firma ce ofera solutii complete de call center in Romania este Best-Call. "Operam un Call Center care vine in sprijinul clientilor sai cu solutii complete, profesionale, de promovare si vanzare produse si servicii, dar si de fidelizare a clientilor, in cadrul unei piete dinamice, aflata intr-o continua evolutie", se precizeaza pe website-ul oficial al companiei.

Serviciile oferite includ apeluri InBound - servicii specifice ce includ gestiunea de numere verzi, Info Line si Customer Support. Mai exact, Info Line se refera la promovarea de produse si servicii, inregistrarea feed-back-ului transmis de clientii unei companii. Scopul este de a realiza o legatura stabila intre brand si client, dar si de a imbunatati, daca este cazul, oferta existenta. Clientul este un factor de analiza extrem de valoros si parerea sa trebuie luata in calcul nu doar din motive de strategie de marketing; altfel spus, acesta trebuie ascultat cu adevarat, caci de el depinde in cele din urma succesul companiei.

Solutiile de Customer Support vin in sprijinul clientilor cu preluarea si gestionarea comenzilor telefonice pentru produsele si serviciile cuprinse intr-o anumita campanie.

Tot prin Customer Support se asigura si managementul bazei de date.

Un alt segment important pentru o companie de call center este partea de Apeluri OutBound: Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction si Surveys. Evident, scopul campaniilor de Telemarketing si Telesales este sporirea vanzarilor si cresterea numarului de clienti. Altfel spus, sunt abordati potentiali clienti, dar si clienti existenti, care ar putea sa cumpere servicii noi sau sa-si prelungeasca unele contracte in curs de expirare (pentru partea de servicii).

Clientii Best-Call beneficiaza inclusiv de consultanta si primesc rapoarte periodice legate de anumiti indicatori urmariti pe parcursul campaniei. Pe best-call.ro telemarketing si call center in Romania pot fi accesate informatii complete despre activitatea companiei si despre serviciile oferite.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar