transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-03-2014

Campanie de promovare a noilor sticle Pepsi de 1,25 l, 1,75 l, 2,25 l si 2,75 l

Campanie de promovare a noilor sticle Pepsi de 1,25 l, 1,75 l, 2,25 l si 2,75 l

„Acum sunt pe +” este campania de comunicare a unei game complet noi de ambalaje lansată de Pepsi. De-a lungul timpului, Pepsi si-a obisnuit consumatorii cu inovatii curajoase, iar acum adaptează local platforma globală Live for now, printr-o nouă linie pentru piata locală: 1,25 l, 1,75 l, 2,25 l si 2,75 l. Platforma „Acum sunt pe +” beneficiază de o campanie integrată de comunicare, ce are ca personaje principale patru tineri care-si spun povestea pe coloana sonoră creată de DeMoga Music, special pentru Pepsi.

Pepsi aduce o inovatie importantă în categoria în care activează, adaptându-si ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul si culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum.

„Este o campanie care porneste de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare si consum. Modul în care am construit comunicarea îi are în centru pe  tinerii care vor să trăiască clipa, să fie îndrăgostiti, să fie cu gasca, să se distreze la petreceri cu prietenii. De aici până la ideea campaniei pe+ nu a mai fost decât un pas, si 250 ml extra în sticlele Pepsi”, explică Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.

„Prin noile sticle Pepsi am reusit să găsim măsura potrivită pentru fiecare moment de consum al zilei, răspunzând unor nevoi concrete ale tinerilor.

Fiecare moment are acum un ambalaj Pepsi dedicat: de la petreceri neplănuite, la după-amieze linistite, de la zile alături de persoana iubită, la clipe de care te bucuri doar tu; oricare ar fi ocazia, Pepsi este alături de tine”, adaugă Adriana Nestoriuc.

Gama Pepsi „pe +” beneficiază de o campanie de comunicare ce include spoturi TV, executii în magazine si OOH, având în centru gasca Pepsi. În fiecare spot Pepsi putem vedea tinerii români în ipostazele lor din viata de zi cu zi: cum trăiesc fiecare moment la maximum, cum se bucură de întâlnirile cu prietenii, de petreceri si de momentele în doi.

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar