transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-05-2015

Ce-ai in ceai - campanie Lipton Ice Tea

Ce-ai in ceai - campanie Lipton Ice Tea

Lipton Ice Tea lansează platforma “Ce-ai în ceai?”, o campanie educațională ce arată consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece și care sunt beneficiile acestuia. Noua campanie Lipton Ice Tea își propune să genereze conversații autentice, cu și despre produsele de tip ice-tea.

Prin intermediul acestei campanii, Lipton Ice Tea va facilita accesul consumatorilor la informații de interes precum proveniența ceaiului, procesele de colectare și procesare a acestuia, vorbind despre ingredientele care intră în componența produsului.

Antonia este imaginea și vocea noii campanii Lipton, cântăreața fiind protagonista noului spot TV  care spune povestea ceaiului rece. De asemenea, Antonia se va alătura discuțiilor despre ceai pe parcursul întregii campanii.

“Ceaiul rece este o băutură răcoritoare cu proprietăți și beneficii speciale, care merită să fie cunoscute și înțelese de consumatori. Spre exemplu, credem că este de interes pentru ei să știe că o sticlă de ice-tea este varianta răcoritoare a unei căni de ceai cald, cu aceeași concentrație de ceai, aceleași beneficii și gust plăcut”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
“Lipton Ice Tea este un brand cool, fresh și distractiv, dar este mai mult de atât, este soluția pentru toți cei care își doresc un echilibru perfect între gust, hidratare și o stare de bine. Este produsul răcoritor de care te poți bucura oricând și oriunde, fie că ești în mișcare, fie că îl împarți cu prietenii, la birou sau acasă.

Campania “Ce-ai în ceai” își propune să explice toate aceste beneficii și să ofere consumatorilor o platformă de dialog”, adaugă Dana Iordache.

Toate informațiile și conversațiile despre ceai vor fi găzduite, într-un climat de interactivitate între brand și consumatori, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe pagina de Facebook a Antoniei și pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.elenaciric.ro, www.cristianflorea.ro, www.printesaurbana.ro, www.alinaceusan.net și www.tvdece.ro.

Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider global pe piaţa ceaiurilor calde şi Ice Tea. În spatele succesului mondial al mărcii Lipton - datorat calităţilor sale şi experienţei experţilor Lipton în cultivarea ceaiului şi amestecul frunzelor de ceai - se află o istorie de peste 100 de ani.

Lipton este o marcă Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan internaţional sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture între PepsiCo şi Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate şi distribuite în România de către Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages, sub licenţă Pepsi Lipton Ltd.

Prezent în peste 150 de ţări din întreaga lume, brandul Lipton este liderul mondial al pieţei ceaiului şi deţine unele dintre cele mai mari plantaţii de ceaiuri (în Kenya, Tanzania şi alte 30 de locaţii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii şi primele două frunze din vârf. Frunzele de ceai sunt alese cu grijă de pe plantaţiile de ceai şi prelucrate (veştejite, tăiate, fermentate şi uscate), în aşa fel încât să se păstreze calitatea şi prospeţimea aromei.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar