transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Robadel Servicii SRL

Transport caini si pisici

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-07-2016

Lidl Romania extinde sustinerea producatorilor locali printr-un parteneriat strategic cu USAMV

Lidl Romania extinde sustinerea producatorilor locali printr-un parteneriat strategic cu USAMV
 Alte stiri la aceasta categorie

Lidl a extins căutarea de producători de legume si fructe din România prin cel mai nou si ambitios proiect din Piata Lidl: un parteneriat strategic si sustenabil cu Universitatea de stiinte Agronomice si Medicină Veterinară din Bucuresti (USAMV). Astfel, compania va continua să ofere clientilor săi produse autohtone de o calitate înaltă, proaspete si sigure. Totodată, va asigura o piată de desfacere pentru legumele si fructele românesti, produse la standardele de calitate Lidl.

Parteneriat pentru sprijinirea producătorilor români de legume si fructe

Demersurile pentru acest parteneriat au început încă din anul 2015, reprezentând o modalitate suplimentară prin care compania vine în întâmpinarea producătorilor români. Parteneriatul a fost lansat în data de 1 iulie, printr-un eveniment desfăsurat în cadrul Universitătii de stiinte Agronomice si Medicină Veterinară din Bucuresti, organizat cu sprijinul Lidl România si a Societătii Române a Horticultorilor. Prezenti la dezbatere au fost Frank Wagner, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl România,  Alexandru Mag, Manager Achizitii Legume – Fructe Lidl România si prof.univ.dr. Sorin Cîmpeanu, Rectorul USAMV. În panelul de discutii s-au aflat si Sorin Sergiu Chelmu, Secretar General al Guvernului, Daniel Botănoiu, Secretar de Stat al Ministerului Agriculturii si Dezvoltării Rurale, Gheorghe Glăman, Presedinte S.R.H. si prof.univ.dr. Răzvan Teodorescu, Prorector USAMV, precum si peste 100 de producători si reprezentanti ai Statiunilor de cercetare-dezvoltare în domeniul horticulturii.



„Dezvoltarea relatiei cu producătorii locali a fost si rămâne o prioritate pentru noi. Dorim să sustinem economia românească, asadar suntem în permanentă orientati spre extinderea ariei de selectie a partenerilor din tară cu care colaborăm. După cinci ani de prezentă pe piata din România, clientii nostri pot găsi pe rafturile magazinelor Lidl produse care provin de la peste 100 de producători locali si numărul este în continuă crestere.”, a declarat Frank Wagner, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Conferinta a reprezentat o primă întâlnire dintre retailer si producătorii mici si mijlocii din România, în cadrul căreia au fost abordate subiecte de actualitate din domeniul agricol. Astfel, acestia au putut afla despre procesul prin care pot deveni furnizori Lidl, despre standardele de calitate ale retailerului, dar si despre suportul oferit prin programul dezvoltat de Lidl România împreună cu USAMV.

„Abordarea noastră fată de acest proiect este diferită si orientată în sensul dezvoltării durabile a furnizorilor, nu doar a achizitiei sezoniere de marfă. De aceea, colaborarea noastră cu USAMV presupune si sesiuni de audit si consultantă de specialitate, oferite gratuit producătorilor, pentru a putea rezolva toate problemele tehnice si procedurale cu care se pot confrunta pe întreg parcursul sezonului. Astfel, împreună cu specialistii Universitătii, vom putea asigura calitatea, continuitatea si constanta produselor românesti pe rafturile magazinelor din România si vom putea sustine dezvoltarea sustenabilă a producătorilor locali mici si mijlocii si chiar să fim platforma de lansare către export, asa cum s-a întâmplat cu multi dintre furnizorii Lidl.”, a completat Marco Giudici, Director National de Achizitii si Marketing, Membru în Consiliul de Conducere Lidl România.

„Ne bucurăm că un retailer cu traditie precum Lidl sustine prin acest proiect formarea si calificarea producătorilor de legume si fructe, produsele de înaltă calitate fiind o preocupare deosebit de importantă în contextul actual. Considerăm că acest parteneriat va aduce beneficii tuturor părtilor implicate, relatia dintre mediul academic si cel economic fiind vitală si necesară în orice domeniu.”, a afirmat prof.univ.dr. Răzvan Teodorescu, Prorector USAMV.
Cultivat în România, specific românesc

Totodată, Lidl România, împreună cu Universitatea de stiinte Agronomice si Medicină Veterinară din Bucuresti, statiunile de cercetare si institutele de profil din România, va începe promovarea si cultivarea unor soiuri românesti. Proiectul se va desfăsura sub umbrela „Cultivat în România, specific românesc” si vizează acele soiuri adaptate din punct de vedere pedoclimatic specificului de productie national, care reprezintă un model de gust pentru consumatorul român.


Proiectul vine ca o continuare a promisiunii pe care Piata Lidl a făcut-o clientilor români, de a oferi produse proaspete în fiecare zi. În plus, Lidl este primul retailer care a introdus în magazine un întreg sortiment de produse BIO, pentru productia căruia a încheiat recent un contract cu un producător certificat ecologic din România.

„Suntem recunoscători pentru impresiile apreciative pe care le-am primit în cadrul conferintei, atât la adresa produselor comercializate în cadrul Pietei Lidl, cât si la nivelul relatiei dezvoltate cu producătorii români. Suntem, asadar, încrezători că vom reusi să ne dezvoltăm împreună si că vom putea avea o colaborare fructuoasă, pentru a le putea oferi românilor cele mai bune produse autohtone. ”, a încheiat Frank Wagner, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl România.


Demersurile Lidl de a sustine producătorii locali au început la scurt timp de la intrarea pe piata din România si deja anul trecut retailerul a exportat produse românesti în valoare de peste 25 de milioane de euro. În plus, în toamna anului trecut, Lidl a lansat Cămara Noastră, o gamă de produse marcă proprie dezvoltate exclusiv cu producători din România.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar