În perioada 19 iunie – 16 iulie, Carrefour România lansează o nouă provocare clientilor săi si îi invită în Marea Vânătoare Aniversară pentru a sărbători 13 ani de preturi incendiare pe piata din România. Astfel, 260.000 de premii instant îsi asteaptă câstigătorii, iar cei mai norocosi dintre clientii care se vor înscrie la Tombola Aniversară se vor bucura de premii precum un apartament, masini, vacante de Revelion si multe alte surprize.
Pentru a intra în cursa Marii Vânători Aniversare, clientii sunt invitati să caute stickerele speciale în ziare si în cataloagele Carrefour, pe internet sau direct în magazine, prin consultarea hărtilor de la intrarea în hipermarket-uri. În plus, echipe de promoteri vor surprinde clientii în diverse locuri din oras - în parcuri, în intersectii, în mijloacele de transport în comun.
Fiecare sticker poate fi folosit pentru cumpărături de minimum 50 de lei ceea ce oferă sansa câstigării unuia din cele 260.000 de premii instant, direct la casa de marcat.
În plus, pentru a participa la Tombola ce pune în joc marile premii aniversare – un apartament, 13 masini Renault Clio, 13 excursii la Paris de Revelion, 13 plinuri cu carburant, 13 vouchere de asigurare, 13 cosuri de cumpărături lunare - clientii vor completa talonul atasat stickerului aniversar si îl vor depune în urnele special amenajate.
„Cum în fiecare an sărbătorim traditia celor mai mici preturi de la Carrefour - prin oferte si promotii atractive pentru clientii nostri - ne-am gândit să-i premiem pe cei mai norocosi dintre acestia chiar în al 13-lea an! Astfel, îi invităm ca, începând de astăzi, să dea curs provocării pe care o lansăm, să găsească stickerele aniversare si să îsi dispute sansele pentru a deveni unul dintre marii câstigători ai Tombolei Carrefour. Am pregătit multe premii si surprize cu această ocazie, prin care ne dorim să răsplătim interesul si fidelitatea clientilor nostri.
” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numărul unu în Europa.
De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeste în magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse si servicii la preturi echitabile.
În România, Grupul Carrefour numără 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri „Carrefour”, 79 supermarketuri „Market”, 44 magazine de proximitate „Express”, 6 magazine de proximitate „Contact” si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro..