transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-07-2013

PurchaseJourney.dx - metodologie inovativa GfK ce analizeaza traseul complet online si offline al cumparatorului modern

PurchaseJourney.dx - metodologie inovativa GfK ce analizeaza traseul complet online si offline al cumparatorului modern

GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră comportamentul consumatorului în mod integrat, atât în mediul digital, cât şi în cel tradiţional, de-a lungul întregului proces de luare a deciziei de cumpărare.

Noua abordare metodologică monitorizează comportamentul online al consumatorului care intenţionează să cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie după care a realizat căutarea etc.) şi îmbină aceste informaţii cu analize săptămânale referitoare la interacţiunea pe care o are consumatorul cu mărcile în mediul offline (ex. în magazine, la dealeri), precum şi evaluarea influenţei fiecărui punct de interacţiune pentru luarea deciziei finale de cumpărare.

“Procesul de luare a deciziei de cumpărare a devenit unul deosebit de complex odată cu multiplicarea punctelor de interacţiune cu mărcile. De exemplu, conform studiului multiclient GfK „Internetul şi decizia de cumpărare”, 84% dintre utilizatorii români de Internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele pe care le aveau iniţial în minte, după ce au căutat informaţii online. Noua soluţie GfK de cercetare ne permite o înţelegere 360° a consumatorului modern din punct de vedere motivaţional, atitudinal şi comportamental, deopotrivă în mediul online şi offline”, declară Raluca Răschip, Director GfK România.
 
Cu ajutorul acestei soluţii, companiile vor putea să identifice mixul potrivit dintre online şi offline, să îşi optimizeze mesajele de comunicare pentru punctele cheie de interacţiune cu marca, în momentele decisive pentru luarea deciziei de cumpărare.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Cheral
time i did'nt understand why the black polepe was in such an great uproar all over the US .. Dr King work hard for the polepe to get alone and integration of the schools and for us to work togather .. As for the school I was already going to school with the whites back in 1962 being black i went through a lot going to school with white polepe I thank Dr. King for what he has done .. And Happy Birthday you RIP never forgotten we all still love you !!!!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar