transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-01-2014

Rio Bucovina - crestere volumica de 4,5% in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013

Rio Bucovina - crestere volumica de 4,5% in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013

Rio Bucovina, liderul apei plate îmbuteliate din Bucuresti, raportează o crestere volumică de 4,5% în perioada Decembrie 2012-Noiembrie 2013 vs. Decembrie 2011-Noiembrie 2012, ajungând să detină la finele anului trecut, în perioada Octombrie-Noiembrie 2013, 10.3 % din volumul de apă îmbuteliată din România  Retail conform datelor furnizate de compania Nielsen (calcule bazate pe datele AC Nielsen din Retail Index Service, pentru Total România Retail, 2013, The Nielsen Company).

Evolutia companiei Rio Bucovina contrastează cu dinamica segmentului de apă îmbuteliată din România Retail care a avut în perioada decembrie 2012-noiembrie 2013, fată de aceiasi perioadă a anului trecut, un trend descendent. Astfel piata de apă îmbuteliată a scăzut cu aproape 4 procente în 2013 fată de 2012, raportat la perioada mentionată.

Campania „Echilibrul suprem pentru corp si minte”, continuată si în anul 2013, a generat de asemenea o importantă crestere a vânzărilor si consolidarea pozitiei companiei în topul producătorilor de apă, precum si mentinerea pozitiei de lider pe piata apei îmbuteliate din capitală. Astfel, brandul Bucovina a înregistrat în perioada octombrie-noiembrie 2013 fată de perioada august-septembrie a aceluiasi an, o crestere semnificativă a cotei de piată volumice cu 2 puncte procentuale (30%), ajungând în perioada Octombrie-Noiembrie 2013 la 8,9% din total piată de apă îmbuteliată din România Retail.

Investitiile majore de peste cinci milioane de euro din anul 2013 în modernizarea capacitătii de productie, tehnologie si eficientizarea distributiei, precum si în dezvoltarea inovatiilor la nivel de produs au condus la consolidarea pozitiei în topul celor mai activi jucători pe piata autohtonă de profil din România.

”Anul 2013 a fost un an extrem de important pentru compania Rio Bucovina, iar obiectivele pe care ni le-am propus au fost atinse.

2013 a fost anul inovatiilor, lansărilor si cresterii volumelor de vânzări. Luna decembrie a culminat cu lansarea noului design al PET-ului de apă minerală naturală Bucovina, unic,  modern si prietenos cu mediul înconjurător. Mai mult decât atât, Rio Bucovina  a fost prima companie din România care a adoptat pentru apa minerală naturală plată Bucovina, standardul european de dop 29/25, aliniindu-se la recomandările si directivele Uniunii Europene în vederea realizării programului de prevenire a deseurilor de ambalaje” a declarat domnul Răzvan Iancău, Director General si Administrator Rio Bucovina.

Noile ambalaje sunt usor de recunoscut datorită design-ului unic si al formei speciale si aduc în acelasi timp o revitalizare a logo-ului adaptat si modernizat pentru noul PET. Planurile de consolidare si crestere ale companiei continuă si în 2014, urmând tendintele pietei si obiceiurile consumatorilor.

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiintată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia băuturilor răcoritoare.

Ulterior, Rio Bucovina îsi diversifică activitatea în zona distributiei, iar în prezent, comercializează numeroase bunuri alimentare si non-alimentare.

Mărcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apă minerală naturală plată si carbogazificată; La Vitta – apa de izvor, Malibu – apă de masă; La Vitta, Malibu, Bon Ton, RIO – băuturi răcoritoare carbogazoase; Golden Horse – băutură energizantă, La Vitta – produse alimentare. 

Rio Bucovina a lansat singura apă minerală naturală plată din România în ambalaj ultraigienic produs în mediu steril, recomandată pentru prepararea formulelor de lapte, a ceaiurilor si meselor de cereale sau pentru diluarea sucurilor naturale destinate bebelusilor. 

Rio Bucovina este unicul distribuitor în România pentru brandul Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).

Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar