Selgros România a lansat campania de comunicare „Selgros. Merită.” – prima campanie integrată a lantului de magazine cash & carry, care aduce companiei pozitionarea – “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros îl oferă clientilor săi: carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine.
Campania, semnată de agentia Propaganda, a fost lansată la finalul lunii aprilie si va fi comunicată pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.
Directia strategică a campaniei a pornit de la ideea că, oricât de puternică si diferentiatoare ar fi carmangeria în piată, în mod normal, oamenii nu merg la cumpărături numai si numai pentru carne, mai ales atunci când vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să îsi facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se si carnea.
Astfel, împreună cu agentia, a fost creată o platformă de comunicare în care vedeta este carmangeria, acompaniată întotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici si pozitionarea “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne” exprimată printr-o campanie sustinută de motive pentru care să vii la Selgros, plecând de la motivul principal – carmangeria proprie.
”Întreaga echipă Selgros este entuziasmată, mai ales că este prima campanie integrată a companiei noastre. Ne-am identificat imediat cu sloganul “Selgros. Merită.
” pentru că defineste foarte bine misiunea pe care Selgros o are pe piata românească, aceea de a oferi clientilor servicii excelente care se traduc printr-un portofoliu bogat si diversificat si prin calitate înaltă, la preturi avantajoase. Campania a fost creată în jurul carmangeriilor Selgros, de care suntem mândri si care sunt deja apreciate de clientii nostri fideli. De aceea, ne dorim mult să le facem cunoscute tuturor celor care pun pret pe calitatea produselor si a serviciilor.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.
Selgros Cash&Carry România este una dintre cele mai importante companii din comertul românesc, deschizând aici 19 magazine începând cu anul 2001, când s-a lansat în România. Selgros face parte din grupul elvetian TransGourmet..