transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-05-2013

The Practice a castigat contul de relatii publice Billa Romania

The Practice a castigat contul de relatii publice Billa Romania

Agentia de relatii publice THE PRACTICE gestionează de la începutul lunii mai contul de relatii publice al BILLA România, una dintre principalele retele de retail din tară. Alegerea a fost facută în urma unei licitatii desfăsurate în lunile martie-aprilie, la care au participat mai multe agentii de relatii publice.

În cadrul acestui parteneriat, care se întinde pe o perioadă de un an, THE PRACTICE va oferi companiei BILLA România consultantă strategică pentru comunicare, dezvoltare si implementare de actiuni ce vizează informarea corectă a presei si gestionarea relatiei cu jurnalistii. De asemenea, va crea campanii de PR care vor consolida reputatia supermarketului pe piata din România si vor da un plus de vizibilitate în rândul consumatorilor dornici de produse proaspete si naturale.

„Serviciile noastre implică o comunicare specială nu numai cu consumatorii si furnizorii parteneri, dar si cu mass-media. Suntem pe piata din România din februarie 1999, având peste 72 de magazine în cele mai importante orase si aveam nevoie de un partener cu o perspectivă inedită în comunicarea noastră de brand, care să ne sustină în demersurile privind pozitionarea supermarketului BILLA ca locatia preferată în alegerea produselor proaspete. Ne-am îndreptat către echipa THE PRACTICE pentru că ne-a cucerit prin abordarea strategică, ideile creative si ne-a demonstrat că întelege foarte bine piata de retail”, au declarat reprezentantii BILLA România.

„Suntem încântati că un brand prestigios cum este BILLA a ales să lucreze în România cu THE PRACTICE si avem mare încredere în succesul acestei colaborări. Domeniul retail si FMCG este unul pe care îl cunoastem foarte bine, printr-o experientă de comunicare îndelungată pentru clienti din acest domeniu.

Ne bucurăm extrem de mult pentru acest parteneriat care înseamnă pentru noi o reconfirmare a competentelor echipei noastre în comunicare corporativă si de brand”, a adăugat Oana Bulexa, Managing Director THE PRACTICE.

Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depăseste în competente si activitate munca unei agentii clasice de relatii publice. Axată puternic pe rezultate prin creativitate, compania este o prezentă constantă pe podiumurile competitiilor de profil, fiind în prezent Agentia Est-Europeană de Consultantă a Anului, Agentia Anului în România (titlu detinut si în 2009), prima agentie de PR din România premiată la Cannes Lions (Silver PR Lion în 2010), singura agentie românească detinătoare a unui Grand Prix la o competitie internatională de PR (EMEA SABRE în 2008) sau a trofeului Global Sabre Awards (în 2011 si 2012). Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agentii de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).

THE PRACTICE este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team si Breeze Mobile. Pe plan international, agentia este partenerul strategic al MSLGroup, reteaua de relatii publice din Publicis Groupe.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Stefany
Sharyn .you are amazing! I was just randieg through your blogs since last May. It's fun to see the momentum this project is taking, the connections being made, and the heart behind it In talking with my friends this past weekend about this project, some interesting conversations have surfaced. My mind has been racing with the connections that I didn't think of when I was talking with you. I have a friend working at an Oakland school, contacts with mentor programs, art therapists working with at risk students, people who play in golf tournaments, managers of country clubs, and people who decide what programs they want to fund. Can't wait to talk with you on Friday!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar