Burger King a lansat XL Festival, prin care au fost lansate trei produse noi: Crunchy Cajun XL, Chili Cheese XL si Big King XL. In afara dimensiunilor, fiecare sandwich are personalitatea lui, conturata distinct si capabila sa satisfaca cele mai diverse gusturi.
Avand un obiectiv de comunicare bine definit, campania informeaza potentialii consumatori ca la Burger King ai parte acum de trei noi sortimente „XL” de burgeri deliciosi. Vizualul campaniei transmite intr-un mod clar si ademenitor marimea uriasa a burgerilor.
Campania se adreseaza tuturor clientilor care iubesc gustul adevarat al burgerilor preparati pe gratar si vor sa incerce preparate speciale. Cele trei produse sunt promovate In-store prin materiale POSM si online.
Burger King a deschis primul restaurant din Romania in aprilie 2008, in Baneasa Shopping City, sub sloganul „Have it your way”. De atunci, au mai fost deschise inca sase restaurante in Bucureşti si unul in Constanta.
ICON Advertising colaboreaza cu Burger King din octombrie 2008, asigurand servicii integrate de comunicare ATL si BTL pentru brand.
Echipa care a lucrat la realizarea acestui proiect a fost formata din: Monica Eftimie – Director Marketing din partea Burger King; Dorin Ionescu- Director Creatie, Diana Miruna Minea- CSD, Mihaela Rotaru- Director Productie, Andreea Corneanu – Account Executive, Elena Tiru Copywriter si Adrian Musa- DTP din partea ICON Advertising.
ICON Advertising este o agentie de publicitate full-service infiintata in 1998 care dezvolta proiecte de comunicare la nivel national, pentru reputate branduri romanesti si internationale: Braiconf, Burger King, Franke, Goodyear, Homes 4U Consulting, MOL Romania, Onduline, Volkswagen, Porsche Finance Group, Syngenta, Vaillant Group, Xlab Solutions si Zepter Romania..