Cei care isi doresc sa contracteze pentru afacerea lor servicii profesionale de call center de inalta calitate pot sa apeleze la compania BestCall Sales & Marketing, ale caror principale resurse se regasesc chiar in Bucuresti, deci la indemana firmelor din Capitala. Fiind un call center Bucuresti, se lucreaza astfel cu personal foarte bine pregatit, capabil sa gestioneze in numele clientului orice misiuni alocate. Serviciile de call center pot fi oferite evident la nivel national, atat servicii clasice de call center, cat si solutii de contact center.
"Te ajutam sa construiesti relatii puternice si dinamice cu actualii clienti, conexiunea permanenta si fidelizarea acestora, precum si largirea portofoliului prin atragerea de noi potentiali clienti. Oferim servicii complete de Call Center, apeluri InBound si OutBound, Promovare, Vanzare, Intretinere, Fidelizare, toate serviciile realizate de un colectiv tanar si dinamic, in continua expansiune si cu experienta dovedita pe piata de Call Center", explica reprezentantii companiei pe website-ul oficial.
Astfel de servicii din categoria de call center sunt tot mai necesare firmelor din aproape orice domeniu de activitate. De la un anumit nivel, este la limita imposibilului sa gestionezi corect relatia cu clientii fara un astfel de partener extern. Spre deosebire de angajarea unor persoane pe cont propriu, externalizarea vine cu avantaje majore, evidente.
In primul rand, ai costuri fixe si poti sa iti faci un management mai bun al activitatii. Apoi, timpul alocat acestei chestiuni este foarte redus, scapi de tot ceea ce inseamna recrutare personal, pregatire personal, probleme de munca etc. Daca activitatea firmei tale creste, imediat poti solicita resurse in plus alocate serviciului de relatii clienti dedicat companiei tale.
La partea de Apeluri InBound, regasim desigur gestionare numere verzi, Info Line si Customer Support, cele mai frecvente solicitari. In functie de natura activitatii, serviciile pot include inregistrate si procesare de comenzi telefonice, promovarea de produse si servicii, inregistrarea de opinii ale clientilor, pentru cresterea gradului de calitate al serviciilor oferite.
De mare utilitate poate fi insa si segmentul de Apeluri OutBound, unde regasim Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction and Surveys. "Prin serviciul de telesales, avem ca obiectiv cresterea vanzarilor. Echipa noastra va sta la dispozitie daca doriti sa initiati o campanie de vanzari prin telefon. Obtineti rezultate maxime cu investitii minime. Prin telemarketing va putem asigura cresterea vanzarilor si un portofoliu mare de clienti", mai spun reprezentantii BestCall Sales & Marketing. Pentru a intra in contact cu reprezentantii de vanzari ai firmei si pentru a discuta despre o colaborare, se poate solicita o oferta personalizata.
.