transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-05-2015

Hainele, cosmeticele si electronicele, vedetele cumparaturilor online in Romania

Hainele, cosmeticele si electronicele, vedetele cumparaturilor online in Romania
 Alte stiri la aceasta categorie

GfK România a realizat un studiu care investighează principalele tendinte referitoare la comportamentul de shopping online. Desi este proverbială preferinta femeilor pentru cumpărături, în materie de shopping online, bărbatii sunt mai activi: o treime dintre respondentii de sex masculin au declarat că au achizitionat cel putin un produs sau serviciu online în ultimele doisprezece luni, fată de 29% dintre femeile intervievate.

În ultimul an, doar 31% dintre români au făcut cumpărături în mediul virtual, cu diferente semnificative între segmentul de până în 45 de ani si cei care au depăsit această vârstă. Cei până în 35 de ani sunt si cei mai activi în ceea ce priveste shoppingul online, cumpărând mai des.

Diferente semnificative au fost înregistrate între diferitele grade de urbanizare, orasele cu peste 200.000 de locuitori fiind lideri în topul comenzilor online.

Produsele de îmbrăcăminte, de ingrijire personală si electronicele – cele mai căutate

“Hainele, cosmeticele sau produsele si serviciile IT si electronice sunt cele mai achizitionate bunuri în mediul online. În acelasi top regăsim si electrocasnicele sau cărtile”, declară Andreea Coca, Digital Market Intelligence Consultant GfK Romania.

Pachetele turistice sau restaurantele care livrează mâncare au si ele parte de o pozitie bună, însă ceva mai timid, pe ultimele locuri în topul celor mai achizitionate produse si servicii situându-se pachetele financiare sau cumpărăturile pentru consum curent (produse de băcănie - zahăr, ulei, lactate, fructe si legume sau produse de îngrijre a locuitei, detergent, hârtie igienică etc.).



Cash sau credit?

Dacă aproape o treime dintre români au făcut trecerea în mediul virtual de shopping, majoritatea dintre ei preferă să plaseze comanda online, urmând ca plata să o facă cash, în offline.

De obicei, cei care cumpără online mai des – cam o dată pe lună – aleg să si plătească prin tranzactte digitală, în timp ce aceia care cumpără mai rar, platesc cash. În general, peste 90% dintre cei care cumpără online preferă să achite valoarea produsului numerar, la primirea comenzii.

Studiul a fost realizat de GfK România pe un esantion de 1.000 de respondenti din toată tara, cu vârsta de peste 15 ani. Metoda folosită este cea a interviurilor fată în fată si are o marjă de eroare de 2%.

Prezentă pe piata locală din 1992, GfK România este, de peste 12 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piată, cu o cifră de afaceri de 19,2 milioane euro în 2013. Activitătile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices si Consumer Experiences.

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informatii relevante despre piată si despre consumatori si care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experti în cercetarea de piată îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experientă GfK în stiinta datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de tări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri actionabile, care să permită clientilor săi să-si îmbunătătească avantajul competitiv si să îmbogătească experientele si alegerile consumatorilor.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar