|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 09-12-2015 |
Regista, aplicatie de registratura care reduce timpul de stat la cozi in institutii si companii
Alte stiri la aceasta categorie
Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicatii online, a dezvoltat Regista, o aplicatie completă de registratură care asigură gestiunea electronică a registrului de intrări si iesiri din organizatii cu flux mare de documente, prin clasificarea, distribuirea si repartizarea acestora către angajati pentru puncte de vedere, rezolutii, informare si rezolvare. Unul dintre principalele beneficii ale aplicatiei este reducerea substantială, cu până la 60%, a timpului pe care oamenii îl petrec stând la cozi în institutii si companii. Regista a fost dezvoltată de specialistii Zitec utilizând tehnologia Microsoft Azure.
Aplicatia de tip SaaS (Software-as-a-Service) Regista permite controlul documentelor de registratură, distribuirea eficientă a informatiilor, precum si generarea facilă si accesul instant la rapoarte specifice. Aplicatia nu necesită instalare, putând fi utilizată direct în browserul de internet, iar datele beneficiază de securitate completă si de copii de sigurantă. Utilizatorii se pot bucura de control total asupra functiilor aplicatiei si pot găsi rapid informatiile, datorită interfetei intuitive care facilitează accesul rapid la toate functionalitătile principale. În plus, Regista permite implementarea de functionalităti noi, la cerere.
Regista simplifică viata cetătenilor si a institutiilor. Practic, cererile din partea persoanelor care se adresează organizatiilor publice sau private sunt adăugate în aplicatie, apoi acestea primesc un număr de ordine. Apoi, cererile sunt redirectionate automat către departamentele care le solutionează. De cealaltă parte, operatorii sunt notificati în legătură cu înregistrarea noilor cereri si primesc alerte pentru documentele cu termen de rezolvare apropiat.
„Cu Regista am fluentizat solutionarea unei lucrări a cărei rezolvare depinde de mai multe departamente. Colegii sunt automat notificati de starea în care se află solutionarea lucrării si fiecare stie clar de unde îi vor veni documentele si unde le va trimite după ce le-a operat. Nu există nicio confuzie legată de cine, când sau ce are fiecare de făcut. Evident, si solicitantului i se clarifică asteptările, având access transparent la starea lucrării între momentul intrării si cel al iesirii documentelor”, spune Lavinia Bodrug, Inspector de specialitate secretariat, Târgu Frumos.
„Prin această aplicatie am dorit să le dăm o mână de ajutor organizatiilor care lucrează cu publicul pentru a reduce semnificativ timpul de interactiune cu clientii, dar si pentru o distribuire eficientă a informatiilor în interiorul organizatiei. De exemplu, Regista poate reduce cu până la 60% timpul petrecut la cozi”, a declarat Alexandru Lăpusan, CEO si co-fondator Zitec.
Specialistii Zitec aduc în permanentă îmbunătătiri si noi functionalităti aplicatiei, în prezent aflându-se în etapa finală de testare o versiune independentă a Regista, care poate fi instalată într-un private-cloud. Această versiune este destinată companiilor si institutiilor care îsi doresc un nivel ridicat de securitate a datelor.
„Aplicatia a fost dezvoltată utilizând tehnologia cloud computing Microsoft Azure, ceea ce presupune în primul rând un pret accesibil si o implementare rapidă. Pentru vânzarea pe plan local am decis să colaborăm prin distribuitori specializati si nu printr-o fortă proprie de vânzare si suntem permanent în căutare de noi astfel de colaborări. Suntem mândri de rezultat si ne bucurăm că, în foarte putin timp de la lansare, solutia este deja utilizată de peste 40 de clienti pe plan local”, a mai spus Alexandru Lăpusan.
Zitec este una dintre companiile lider din industria IT din România, specializată în dezvoltarea de produse si aplicatii online complexe. Cu circa 50% din venituri provenite din proiecte externe, dezvoltate în SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Italia sau Danemarca, succesul Zitec este confirmat si de referintele primite din partea unor clienti de top, precum PayU, Flanco, Amadeus, Paravion sau Network One Distribution. Zitec actionează ca un incubator tehnologic si furnizează servicii si suport companiilor aflate în primele stadii de dezvoltare. Expertiza tehnologică, dezvoltarea de software si finantarea sunt principalele servicii oferite portofoliului actual de companii: Zipongo.com, VideoPublishing.com, HuddleHero.com, editura HAC!BD. Zitec dezvoltă, de asemenea, proiecte proprii, precum HotelPeeps.com, ZAFF.ro si Zidox.com. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|