transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Robadel Servicii SRL

Transport caini si pisici

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-12-2016

Concluzii dupa Black Friday 2016 in Romania

Concluzii dupa Black Friday 2016 in Romania
 Alte stiri la aceasta categorie

La inceput de decembrie, se poate spune cu adevarat ca Black Friday 2016 este istorie. Si asta dupa aproximativ o luna in care sintagma Black Friday a fost extrem de populara, utilizata in campanii de promovare ale foarte multor comercianti online si offline. In noiembrie 2016, cele mai puternice promotii au fost, asa cum era de asteptat, in sectoarele electroIT, fashion, jucarii - produse pentru copii, dar si cosmetice. Multe alte nise au fost acaparate de Black Friday.

Unele magazine online au organizat Black Friday pe sau in jurul datei de 18 noiembrie (varianta romaneasca a sarbatorii), iar altele pe sau in jurul datei de 25 decembrie (varianta internationala). Multe alte magazine au preferat sa ofere doua runde de Black Friday (in ambele momente), iar acestora li se alatura comerciantii care au derulat campanii ce au durat saptamani intregi, ba chiar toata luna noiembrie!

Din nou, asa cum era de asteptat, "febra" Black Friday a cuprins tot mai multi consumatori. S-au raportat cresteri puternice, inclusiv in ceea ce priveste numarul si volumul de plati online - elemente ce indica pe de o parte interesul romanilor pentru plati plati pe internet, iar pe de alta parte cresterea in utilizarea cardurilor de credit (mai ales a celor cu rate fara dobanda).

Smartphone-urile, tabletele, laptopurile, televizoarele, electrocasnicele mari si mici, dar si produsele de imbracaminte si incaltaminte au fost marile "vedete" de Black Friday in Romania, atat online, cat si offline. Merita remarcata implicarea tot mai semnificativa a hipermarketurilor, dar si a multor comercianti din mall-uri.

De asemenea, au existat destul de multe companii ce au lansat campanii de Black Friday si pe zona de servicii - in special in turism si telecom, dar nu numai. Daca in anul trecut au promovat si sectorul pre-paid, acum toti cei 4 operatori de telefonie mobila s-au axat exclusiv pe abonamente - inclusiv unele asociate cu cadouri, de la smartphone-uri si pana la televizoare LED Smart TV.

Liderul din domeniul e-commerce a punctat si in acest an prin surprize: pe langa masini si aur, s-au vandut pachete de energie electrica la oferta speciala, in colaborare cu un provider de specialitate.

In electroIT s-au semnalat mai multe tipuri de abordare: vanzarea unor stocuri de produse "invechite" din punct de vedere tehnologic, la preturi de "lichidare de stoc"; existenta unor produse de prim-plan, cu reduceri "exemplu", in stocuri limitate, reduceri care sa ofere beneficii de marketing; campanii standard de reduceri "normale", intalnite si in alte momente din an, "ambalate" de aceasta data cu numele de Black Friday; reduceri semnificative la produse din categoria superioara de pret si calitate.

Unele dintre produsele de prim-plan, televizoarele au devenit extrem de ieftine, chiar si cele de tip LED, Full HD, Smart TV, eventual chiar cu alte caracteristici speciale (ecran curbat, tehnologii speciale, functii suplimentare etc.). Cam toate marcile din domeniu s-au implicat in campaniile de Black Friday, astfel ca producatorii de televizoare au realizat o a doua mare etapa de vanzari in an, dupa cea din perioada Euro 2016.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar