transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-05-2016

Initiative a adus brutaria Lidl la metrou

Initiative a adus brutaria Lidl la metrou

Persoanele care au tranzitat statia de metrou Mihai Bravu, în perioada 4 aprilie – 4 mai, au avut parte de o surpriză: un miros intens de pâine proaspăt scoasă din cuptor i-a întâmpinat pe călători la trecerea prin portile de acces ale metroului. „Brutarul” din spatele acestui concept este agentia de media Initiative, care a pregătit o poartă înmiresmată pentru promovarea brutăriei Lidl.

Poarta a fost amplasată chiar la punctele de acces de la metrou si semnalizată suplimentar cu un autocolant pentru podea, ambele având branding Lidl. Mai mult, un sistem special pe bază de senzori care declansa un miros de pâine caldă la fiecare trecere prin poartă i-a ispitit pe călători să calce pragul magazinului Lidl din zona Mihai Bravu. Prin acest proiect, Initiative a oferit o alternativă unică de engagement cu publicul vizat de Lidl si a creat un moment memorabil pentru persoanele care merg zi de zi cu metroul.

„Lidl este unul dintre partenerii nostri care îmbrătisează ideile de promovare neconventională, astfel că am reusit să realizăm împreună un proiect special de indoor/OOH cu efect olfactiv pentru a-i atrage pe consumatori de la metrou direct în magazin. Fie că le-am trezit călătorilor din statia Mihai Bravu amintiri din copilărie cu această activare proustiană, fie că pur si simplu le-am făcut poftă de pâine proaspătă, reactiile lor au fost pozitive, iar rezultatele se arată pe măsură”, afirmă Anca Ionescu, Account Director - Head of Unit, Initiative.

Poarta cu senzori a fost realizată cu ajutorul companiei de marketing experiential Motion Vision Communication (MVCom).

„E nevoie de foarte putin – o aromă, o atingere, un fosnet – pentru a retrăi un moment, cu tot cu încărcătura emotională aferentă.

Concluzia este că suntem cu totii sinestezici - excitatii din tactil sau, mai ales, olfactiv pot activa din memoria de lungă durată imagini si/sau sunete. Iar acest lucru se poate întâmpla cu usurintă si în fractiuni de secundă, cu conditia ca ‘înregistrarea’ de referintă să fi fost initial făcută cu emotie”, explică Marian Costache, Managing Partner MVcom / Mestesugar MULTIsenzorial.

Potrivit acestuia, oamenii au într-o proportie covârsitoare (79%) primele amintiri olfactive de la vârste de până în 7 ani, iar într-o campanie OOH consumatorii ar fi încurajati să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul este însotit de lumini (în proportie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), de o experientă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%). Astfel, implicarea tuturor celor cinci simturi în realizarea unei campanii prezintă un potential imens de comunicare.

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare si cumpărare de media, de strategie, consultantă de media si new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies si este afiliată retelei internationale Initiative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agentiile MullenLowe, BPN, Golin, Profero si Medic One.

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom, este prima companie de Marketing Experiential din România. Sub deviza “Experiences On The Move”, acoperă atât strategie, cât si implementare pentru constructia de experiente memorabile pentru consumatori, vizând două directii importante. Prima dintre acestea tine de Marketingul MULTIsenzorial, iar cea de-a doua de cel de Gherilă.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar