Dupa multi ani de experienta pe piata evenimentelor de business din România, Raluca Voivozeanu este, de la începutul anului 2015, fondatoarea PRIAevents, propriul brand de organizare de evenimente.
“si de-a lungul acestui an de antreprenoriat rezultatele au fost pe măsura asteptărilor clientilor nostri, care au apelat cu încredere la expertiza noastră în organizarea evenimentelor, PR, marketing – un mix care s-a dovedit a avea rezultate excelente” a declarat Raluca Voivozeanu, fondatorul PRIAevents.
“Spre exemplu, la PRIAevents, în 2015, au fost prezenti în medie, 150 participanti per eveniment, iar pentru fiecare eveniment am avut reflectare maximă în mass-media, dar si cei mai importanti lectori. Clientii nostri ne-au spus că, si în această formulă de antreprenoriat, au vazut că au fost atinse obiectivele, iar calitatea a fost cea mai bună”, a mai adăugat Raluca Voivozeanu.
"Aducem informatiile de ultimă oră si urmărim trend-urile în business astfel încât evenimentul dvs. să fie unul de succes. Dezbatem cele mai fierbinti teme, aducem cei mai importanti speakeri, reunim în audientă participanti care corespund cu target-ul dvs. Cu o experientă de peste 10 ani în organizarea evenimentelor premium pentru zona de business, echipa PRIAevents găseste mereu cele mai bune metode pentru a vă garanta ROI si pentru a concepe un eveniment special pentru dvs", spun oficialii companiei.
"Fie că doriti ca evenimentul să aibă loc în Bucuresti sau în alte orase din tară, PRIAevents vă poate recomanda si propune cel mai inovativ si cel mai potrivit eveniment pentru tipul dvs. de business. Fiecare eveniment are un project manager special destinat care cunoaste foarte bine industria si are grijă de fiecare detaliu.
Experienta, abilitătile, viziunea creativă si orientarea noastră spre ROI pentru fiecare partener ne califică a fi alegerea potrivită pentru evenimentele de succes".
“Datorită faptului ca avem rolul de experti si consultanti pentru fiecare proiect, clientii nostri imi solicită de foarte multe ori evenimente de tip taylor-made”, a mai spus Raluca Voivozeanu.
Echipa PRIAevents organizează evenimente de peste un deceniu. Membrii echipei au creat - de la idee la implementare - peste 250 de evenimente cu peste 1500 de speakeri si cu peste 20 000 de participanti, per total.
PRIAevents are epertiză în organizarea si conceptualizarea evenimentelor în toate segmentele de business - macroeconomie, finante - banci, sănătate si industria farmaceutică, pensii private si asigurări, agricultură, avocatură, IT&C, retail, constructii si imobiliare, fonduri europene, lifestyle, precum si domenii de nisă. De asemenea, echipa îmbină extrem de bine evenimentele cu actiuni de PR si marketing pentru clientii săi.
„Potrivit estimărilor nostre, evenimentele joacă un rol important si anul viitor, fiind importante pentru comunicarea cu target-ul tintă”, apreciază Raluca Voivozeanu. „si în 2016 ne vom concentra pe evenimentele de business, pe evenimentele medicale dar si de lifestyle, incluzând serviciile de comunicare si marketing pentru clientii nostri”, a mai adăugat Voivozeanu..