transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-04-2024 4.6664 lei 4.9737 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-09-2015

Un an de Fidelicard la Bucuresti Mall si Plaza Romania - 1 milion de lei in puncte si premii

Un an de Fidelicard la Bucuresti Mall si Plaza Romania - 1 milion de lei in puncte si premii

De când a fost lansat, în septembrie 2014, Fidelicard, programul de loializare al Bucuresti Mall si Plaza România, cel mai mare de acest gen implementat de un centru comercial din România, le-a acordat clientilor numeroase puncte si a oferit premii a căror valoare totală se ridică la aproximativ 1.000.000 de lei.

Se estimează că, la finalul acestui an, 25.000 de clienti ai Bucuresti Mall si Plaza România vor detine câte un Fidelicard. Valoarea totală a punctelor si premiilor acordate prin programul de loializare se ridică la aproximativ un milion de lei. Tipul preferat de Fidelicard este Standard, disponibil pentru persoanele peste 26 de ani si care include toate beneficiile cardului (detinut de 70% dintre posesorii de Fidelicard), urmat de Junior cu 30%, gândit special pentru tinerii cu vârste cuprinse între 18 si 26 de ani, pentru care orice cumpărătură făcută în magazinele partenere specializate în produse pentru tineret dublează punctele acumulate.

Programul si-a atins scopul: a fidelizat clientii ambelor mall-uri, care sunt încântati  să vină la shopping si să obtină extrabeneficii de fiecare dată când fac cumpărături. Printre rezultatele vizibile ale programului Fidelicard se numără cresterea frecventei achizitiilor realizate de clienti în ambele mall-uri, dar si a sumei cheltuite la fiecare vizită.

Anchor Grup a pus Fidelicardul la dispozitia clientilor celor două mall-uri în toamna anului trecut. Programul de loializare a oferit oportunitatea de a câstiga extrabeneficii, de pildă, cadouri, vouchere, dar si multe alte premii, de la masini BMW până la city break-uri lunare si 1.

000 de euro în puncte pe Fidelicard, puncte ce pot fi folosite la cumpărături în cele două centre comerciale.

În februarie 2015, la sase luni după lansarea programului de loializare, zece posesori de Fidelicard – care s-au înscris la Marile Loterii din Bucuresti Mall si Plaza România în perioada septembrie 2014 - ianuarie 2015 - au câstigat premii cu o valoare totală de aproximativ 200.000 lei, care au constat în: două masini BMW seria 1, patru iPad mini, două iPhone 5S si două console PlayStation 4. Marile Loterii au avut un real succes, fapt reflectat de participarea a peste 2.500 de clienti ai celor două mall-uri.

În 2015, Fidelicard oferă o nouă oportunitate de a câstiga premii lunare importante, de care clientii Bucuresti Mall si Plaza România pot beneficia până la finalul anului. Fiecare client care cumpără bunuri sau servicii în valoare de 100 de lei primeste un bilet la Loteria Lunară Fidelicard. Astfel, cele două mall-uri oferă în total 22 de city break-uri într-o capitală europeană pentru două persoane si 22 de premii în puncte pe Fidelicard a câte 1.000 euro fiecare, în total 22.000 euro (97.240 de lei). Valoarea tuturor premiilor Loteriei Lunare Fidelicard depăseste 253.000 de lei. Loteriile lunare s-au dovedit atractive si acest lucru se vede prin numărul foarte mare de clienti înscrisi. 

Pentru următorul an de Fidelicard, echipele de management ale ambelor mall-uri plănuiesc să implementeze noi campanii, cu surprize si premii si mai atractive pentru clientii centrelor comerciale.


Programul Fidelicard face parte din strategia de dezvoltare si modernizare pentru Bucuresti Mall si Plaza România. Eliberarea Fidelicardului (fie el Standard, Family sau Junior) este gratuită. Mai multe detalii se pot afla la Info Desk si pe pagina www.fidelicard.ro.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Florin
Chiar daca esti multumit de viata care o duci si nu porti grija zilei de maine,da curs acestui anunt care te poate ajuta sa-ti completezi veniturile si chiar sa le dublezi.Vino sa lucrezi cu noi in echipa si tot ce a ramas vis,ti se va indeplini. Trimite INFO la adresa de email: florin_33_2006@yahoo.com si vei primi mai multe informatii.Totul depinde doar de tine.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar