ora exacta
Velicios.ro - vegan, plant based
Imobiliare, real estate
cosuri cadou Gourmetgift
Inele de logodna
Contabilitate Constanta
Reparatii frigidere - Opris Adrian PFA
Expert Contabil Constanta
Servicii curatenie Cluj
Asfaltari Bucuresti
lac de pescuit cluj
Info, blog
reparatie frigidere Bucuresti
Curs Valutar E-ziare.ro
Impreună cu Orange România, KFC si Pizza Hut, Golin România a
În cadrul Săptămâna Altfel, peste o mie de copii au fost
Strategia de media propusă si implementată de BPN România pentru campania
Siniat România, unul dintre producătorii si furnizorii de top de sisteme
QuickMobile a devenit advertiser în platforma de marketing afiliat Profitshare în
Campionatul European de fotbal din 2016 va putea fi urmărit integral
UNIQA Asigurări dă startul campaniei “Gândeste-te să ai curaj să fii
Reteaua de farmacii DONA a lansat campania „Halatul de farmacist DONA
UPC Business, divizia pentru clienti companii a UPC România, anuntă lansarea
Pentru al doilea an consecutiv, KFC include în meniu combinatii ale
Oxygen, agentie independentă care oferă solutii integrate de comunicare, cu accent
Golin România a fost aleasă agentia de PR a MasterCard, în
Invent Media, unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii indoor, isi
Cel mai mare producător mondial de blocuri de zidărie termoizolantă Xella,
A sasea editie Noaptea Agentiilor va avea loc pe 2 aprilie
Statia de metrou Piata Victoriei din capitală s-a transformat timp de
Pe parcursul anului 2015, hashtagul #PepsiChallenge va deveni simbolul celei mai
A fost lansată o nouă campanie publică de constientizare a efectelor
“AFERIM!”, cel mai asteptat film românesc al anului, a fost lansat
O salată în fata laptopului, o gustare rapidă în bucătăria biroului
Ca urmare a achizitionarii operatiunilor Sibmedia Interactiv de catre Naspers, OLX.ro
Începând cu luna octombrie 2014, Telekom Romania dezvoltă proiecte si campanii
Interactions, agentie specializată în comunicare digitală si eCRM, a fost desemnată
Un design unic, care să poată fi recunoscut printr-o simplă atingere
După lansarea brandului „T” în 2014, cu trei concerte organizate în