transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 19-05-2014

Cadreon, un nou unit de programmatic buying

Cadreon, un nou unit de programmatic buying

Initiative Media, BPN România si Universal Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, anuntă lansarea Cadreon, noul hub de programmatic buying, localizat în Ungaria, acesta va  deservi pietele din Europa Centrală si de Est. 

Lansarea în această zonă din Europa face parte din strategia de expansiune a serviciului Cadreon, deja operational în peste 25 de tări la nivel global. Cadreon a fost introdus pentru prima dată în Europa în 2011, în Marea Britanie, si a fost extins cu rapiditate pentru pietele din Germania, Olanda, Franta, Belgia, Italia, Danemarca, Spania si Suedia.

“Suntem bucurosi să aducem Cadreon în Ungaria. Programmatic buying-ul înregistrează cresteri importante la nivel global, iar noi suntem pregătiti să oferim cele mai inovatoare platforme care pot maximiza rezultatele campaniilor clientilor nostri. Cadreon si-a demonstrat eficienta pentru agentiile Mediabrands din mai multe piete si suntem nerăbdători să replicăm acest succes si în Europa Centrală si de Est”, a declarat Mark Walker, SVP, Director Mediabrands Audience Platform, World Markets, IPG Mediabrands.

“Lansarea platformei Cadreon este încă un pas pe care reteaua noastră IPG Mediabrands îl face către era programatică, usurând accesul clientilor nostri la tehnologie, smart data, inventar digital, pentru a eficientiza si mai mult buying-ul digital”, a adăugat Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative Media.

Actionând ca un cumpărător de media independent, Cadreon integrează inventar si data provenind de la multiple DSP-uri partenere (demand side platforms) - locale si internationale, maximizând astfel eficacitatea si eficienta comunicării în display-ul digital, dar si în online video sau pe platformele mobile.

“Într-o perioadă scurtă, digital media a trecut prin mai multe stadii de achizitie a spatiului publicitar, miscându-se rapid de la negocieri manuale, la ad networks, platforme de ad exchange si, cel mai recent, programmatic buying.

Cadreon este singura platformă de implementare a campaniilor digitale care mixând tehnologia cu insight-uri de audientă si resursă umană obtine un ROI de exceptie prin real time bidding. Rezultatul:  precizie, timp salvat si investitii inteligente pentru clientii nostri”, a spus Ileana Tomescu, Managing Partner, BPN România.

“Platforma Cadreon reprezintă tehnologia 2.0 pentru optimizarea campaniilor digitale si vine ca o continuare naturală a eforturilor noastre de până acum. Dorim prin această lansare să aducem un nou avantaj clientilor nostri, care vor avea acces, în premieră pentru piata din România, la tehnologii deja validate în cele mai avansate piete de media din lume”, a comentat Mihai Trandafir, Managing Director Universal Media.

Obiectivul Cadreon de a targeta audienta potrivită la momentul oportun este realizat cu ajutorul tehnologiei TotalTag, instrument care permite colectarea de date si insight-uri de audientă relevante care mai apoi ajută la optimizarea continuă a  campaniilor “on the run”. Integrarea tuturor acestor capabilităti si folosirea lor în mod corespunzător vor contribui la  îmbunătătirea substantială a rezultatelor campaniilor online derulate de agentiile IPG Mediabrands.

Înfiintată de către IPG pentru a gestiona toate afacerile media ale grupului la nivel global, IPG Mediabrands reprezinta peste 8.500 de specialisti în comunicare ce operează în 130 de tări. O organizatie care si-a dovedit eficienta în a-i ajuta pe clienti să-si maximizeze eficienta investitiei în comunicare, astfel încât să atinga cele mai relevante rezultate de business, IPG Mediabrands îsi consolidează oferta de servicii de comunicare si performance prin reteaua sa de agentii media care include : Initiative, BPN, Universal Media, Orion Holdings si ID Media, precum si un grup de companii specializate precum MAGNA GLOBAL, Mediabrands Audience Platform, Mediabrands Publishing, IPG Media Lab, Ensemble si Identity, care concura la un pachet de servicii media mai complet, mai eficient, mai relevant si mai economic. IPG Mediabrands este parte din Interpublic Group (NYSE :IPG), unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare si marketing din lume.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar