transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-10-2014

GfK Brand Vivo - GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si a monitoriza succesul marcilor

GfK Brand Vivo - GfK aplica inteligenta relationala pentru a construi si a monitoriza succesul marcilor

GfK anuntă lansarea GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performantei mărcilor care foloseste inteligenta relatională, o metodă validată si precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică si relationează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experientele cu mărcile construiesc relatii care influentează comportamentul viitor.

Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relatiilor interumane, pentru a reflecta evolutia conexiunilor sociale si emotionale pe care consumatorii le au cu mărcile. Astfel, clientii pot identifica si îmbunătăti relatiile pe care consumatorii le au cu mărca lor, concentrându-se pe tipurile de relatii care au relevantă pentru performanta viitoare a acesteia.

Solutia de cercetare explorează în profunzime tipurile de relatii si identifică acele oportunităti neexploatate, pentru a converti relatiile puternice cu marca în comportament de cumpărare.

Gavin Dickinson, Director of Brand Strategy la GfK, comentează: “Acele experiente si conexiuni care ajută la transformarea capitalului încă neexplorat în actiune permit oferirea unei perspective unice si intuitive care să ofere clientilor nostri oportunitatea să crească valoarea mărcilor lor si, implicit, cota de piată a acestora.”

Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience la GfK, continuă: “Vedem în Brand Vivo un punct de cotitură în evolutia de la monitorizările conventionale folosite în cercetarea de piată la o nouă gândire. Aceasta reflectă modul în care mărcile devin parte integrantă a vietii de zi cu zi în contextul actual în care relatiile devin mai profunde în urma interactiunilor consumatorilor atât în lumea digitală cât si în cea fizică.”

GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informatii relevante despre piată si despre consumatori si care ajută companiile să ia decizii inteligente.

Peste 13,000 de experti în cercetarea de piată îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experientă GfK în stiinta datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de tări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare si abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri actionabile, care să permită clientilor săi să-si îmbunătătească avantajul competitiv si să îmbogătească experientele si alegerile consumatorilor.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar