transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

service frigidere reparatii

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

ponturi pariuri sportive

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-02-2015

Lidl Romania - castigator in cadrul PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014

Lidl Romania - castigator in cadrul PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014

Lidl România se numără printre câstigătorii competitiei internationale PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014. Campania socială „Verde la educatie pentru circulatie” desfăsurată de Lidl în România a fost desemnată câstigătoare la categoria „Best CSR Event” în cadrul Premiilor PR Daily. 

„Verde la educatie pentru circulatie” este cea mai amplă campanie socială de educatie rutieră organizată în România, aflată în 2014 la cea de-a doua editie. Campania a fost implementată de Lidl România cu sprijinul Politiei Rutiere Române si a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informarea a celor mici.

În cadrul evenimentului, peste 23.000 de copii cu vârste cuprinse între 4 si 14 ani s-au strâns, simultan, în parcările a 180 de magazine Lidl din toată tara, pentru a învăta cum pot deveni pietoni responsabili. Reprezentanti ai Politiei Rutiere Române au fost la dispozitia copiilor prezenti la eveniment alături de părinti, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la scoală, la magazin sau la locul de joacă. Cei mici au făcut cunostintă cu semnele de circulatie si regulile care trebuie aplicate, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, iar la final au fost recompensati cu premii oferite de către Lidl.

PR Daily este platforma de stiri numărul 1 a industriei de PR, ce pune fată în fată cei mai buni comunicatori la nivel de companii din întreaga lume.

Competitia „Corporate Social Responsibility” se numără astfel printre cele mai cunoscute initiative de premiere din domeniu, ce îsi propune, anual, să demonstreze că cititorii website-ului sunt cei mai creativi, talentati si au cele mai mari performante din întreaga industrie.

„Acest premiu ne bucură si ne onorează deopotrivă, fiind o recunoastere a implicării Lidl România si a eforturilor noastre constante orientate către zona de responsabilitate socială. Am fost impresionati de succesul înregistrat de proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” în cele două editii consecutive, dar mai ales de rezultatele pozitive obtinute – numărul accidentelor rutiere în care au fost implicati copii a scăzut în 2014 fată de 2013. Ne propunem să continuăm demersul nostru de educare a celor mici cu privire la regulile de circulatie si să contribuim astfel la preventia accidentelor rutiere.”, declară Georgiana Tugearu, PR&CSR Manager Lidl România.

Proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” a fost implementat de agentiile: Golin, GPD Idea si Wave Division, cu sprijinul Politiei Rutiere Române.

Lista completă a câstigătorilor celor 18 categorii de concurs din cadrul editiei 2014 a PR Daily Corporate Social Responsibility Awards poate fi consultată pe platforma PR Daily.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Arieev
d098d0bcd0b0d188d0b5 d0b5d0b4d0b8d0bd d184d0b8d0bbd0bc d181 d0a0d0bed0b1d18ad180 d094d0b5 d09dd0b8d180d0be, d0bad18ad0b4d0b5d182d0be d182d0bed0b9 d0b1d0b5d188d0b5 d0bdd18fd0bad0b0d0bad18ad0b2 d0b3d0bbd0b0d0b2d0b0 d0bdd0b0 d0bcd0b0d184d0b8d18fd182d0b0 d0b8 d0b3d0be d0b1d18fd185d0b0 d185d0b2d0b0d0bdd0b0d0bbd0b8 d0b2 d0b7d0b0d182d0b2d0bed180d0b0. d097d0b0 d0b4d0b0 d0b8d0b7d0bbd0b5d0b7d0b5 d0bfd0bed187d0bdd0b0 d0b4d0b0 d181d0b5 d0bfd180d0b5d181d182d180d183d0b2d0b0 d0bdd0b0 d0bbd183d0b4 d0b8 d0bfd0b5d0b5d188d0b5 d182d0b0d0b7d0b8 d0b2d182d0bed180d0b0d182d0b0 d0bfd0b5d181d0b5d0bd I feel prtety, oh so prtety James Brown rocks!
Monu
I concur with Tilly and in the words of that iamtroml waif (you know you can hear me doing it) Please sir, I want some more. .Nonetheless, I\'ve been to your place and find it comforting that it is much like my own. Oh, and sorry about the Pepsi can. I don\'t usually drink Pepsi but I was really thirsty and then I got distracted by something shiny and well, you know the rest.What I want to know is, did I leave my toothbrush under all that rubble?
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar