transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-08-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-10-2015

Marketing digital sau promotii offline - cea de-a 7-a editie MID s-a desfasurat la Stejarii Country Club

Marketing digital sau promotii offline - cea de-a 7-a editie MID s-a desfasurat la Stejarii Country Club

Pe 24 septembrie 2015, la Stejarii Country Club, a avut loc cea de-a 7-a editie a conferintei Marketing in Direct. Alaturi de specialistii de top din industrie si cei 200 de participanti s-a cautat raspunsul la intrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?”

Pentru ca de acum incolo alegerile in dezvoltarea si extinderea unui business sa fie cele corecte, s-au prezentat si discutat notiuni si practici noi, s-au schimbat idei, inovatie si multa creativitate.
Speakerii au discutat si au dezbatut un subiect care ne framanta in industria de business: care sunt instrumentele pe care le folosim pentru a ajunge cat mai repede si eficient la inima consumatorului.

Chris Arnold - Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra, ne-a lamurit ce, cum si cat trebuie sa ii oferim consumatorului, in timp ce Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Certified Professional, ne-a deslusit secretele marketingului de guerrilla. Despre comunicarea eficienta ne-a vorbit Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys, iar Mugur Patrascu – Owner iLeo, a definit cum nu se putea mai bine loialitatea dintre brand si consumator. Marius Buiculescu - Managing Director Atip Design, a pledat fara doar si poate in favoarea promotiilor offline, in timp ce Constantin Ferseta – General Manager Kuantero, a completat cu „10 invataminte faine din online”. Alaturi de noi s-au aflat si Alin Angheluta - Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, care a abordat subiectul dezbatut din perspectiva teoretica, si Radu Cauc – Partners & Affiliates National Manager at Sodexo Pass Romania.

Raluca Dinu – Media&Advocacy Officer UNICEF ne-a impartasit ca schimbarile sustenabile nu au neaparat nevoie de bugete impresionante, iar Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, ne-a aratat ca ”uneori e bine sa ne jucam cu seriozitatea lumii care ne inconjoara.

Cine stie?! Poate intelegem mai mult.”. Am incheiat editia de anul acesta cu Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon, care ne-a sumarizat rezultatele anilor anteriori din industria de marketing si ne-a dezvaluit secretele conceperii unui plan de marketing care sa dea rezultate.

Mai multe detalii pe site-ul evenimentului: http://www.marketingindirect.ro

Sponsori: Continental Hotels, Rotta Natura, Sweet & Safe, Gerlinea, Sprinter Promotion, Digital Print, ProfiPrint, Giotto, Fleurartist, Zelist, Clausweb, Lista Firme, Touch Antibacterian, eSKY.ro, Budureasca, Ficosota, Magiun de prune Topoloveni, Meli-Melo, Barilla, Sensiblu, Dormeo, Getts, Intersport, Rom autentic, Flormar, Land of tea, Remedia, Papioane.ro, Hollywood Multiplex, Good Afternoon, F64.

Parteneri media:  Institutul de Marketing, Marketing Focus, Marketing România, IQADS, SMARK, PR Wave, Radio România Actualitati, Forbes, markmedia.ro, brand4brands,  Nine O’Clock, Business Review, Agerpres, Revista Cariere, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, 9AM, Ordinea Zilei, Smart Financial, românialibera.ro, Finzoom, Revista Biz, ROL, eva.ro, imedia, Calendar Evenimente, NewsUp, Casa mea, Learning Network, Salon TV, Blitz TV.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar