Curs Valutar 26-03-2017 4.2149 lei 4.5552 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Transport caini si pisici

Reparatii usi

Generator KIPOR

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-08-2016

Noua campanie de comunicare a Deutsche Telekom, intitulata Europa, a fost lansata in Romania

Noua campanie de comunicare a Deutsche Telekom, intitulata Europa, a fost lansata in Romania

Telekom Romania lansează noua campanie de comunicare „Europa”, initiată de Deutsche Telekom la nivel european. Campania, care îl are în rolul principal pe tenorul Andrea Bocelli, are ca punct de plecare faptul că atât Deutsche Telekom, cât si artistul, cred într-o Europă conectată. România se numără printre cele 12 tări europene în care Deutsche Telekom va lansa succesiv noua campanie pentru a sublinia strategia Grupului de a deveni cel mai mare furnizor european de telecomunicatii.

„Noi, Deutsche Telekom, vedem Europa ca pe un câstig. Operăm în 13 piete europene. Acest lucru ne face mai internationali. Facem schimb de idei si informatii între companiile noastre nationale. Învătăm unii de la altii si aceasta ne face mai buni”, explică Telekom Timotheus Höttges, CEO Deutsche, afirmând astfel importanta ideii europene pentru deciziile antreprenoriale. „Tehnologia retelei si digitalizarea reprezintă bazele comunicării fără frontiere.

O Europă fără frontiere are nevoie de comunicare fără frontiere”.

Claudia Nemat, membru în Boardul Deutsche Telekom si responsabilă pentru Europa si Tehnologie, adaugă: „Dorim să continuăm investitiile în reteaua noastră pan-europeană si în servicii inovatoare, pentru a consolida pozitia noastră de leader în tehnologie în Europa si pentru a oferi cea mai bună experientă clientilor nostri”.

În România, noua campanie media rulează începând de astăzi sub sloganul „Te simti conectat în România si în Europa cu noua experientă 4G Telekom”.

„Cu o acoperire extinsă pentru serviciile 4G si beneficii pe care clientii nostri le pot folosi si în România si peste hotare, Telekom le oferă acestora nu doar pachete atractive, ci si o experientă îmbunătătită în folosirea serviciilor. Cu noua campanie media vrem să întărim mesajul către  clientii nostri că reteaua viitorului trebuie să conecteze cât mai multi oameni cu putintă, fără frontiere, si să ofere cele mai bune servicii si produse inovatoare”, a spus Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.

Telekom Romania oferă un portofoliu vast de servicii mobile pentru clientii rezidentiali, dar si pentru companii, portofoliu care include trafic de date la viteza 4G – atât national cât si în roaming în tările si retelele cu care Telekom a încheiat parteneriate de roaming 4G. Cu planurile tarifare Talk, Surf si Complete, clientii Telekom persoane fizice beneficiază de până la 2 GB trafic de date în roaming în Uniunea Europeană si de până la 8 GB trafic de date national, pe care utilizatorii îl pot folosi si în roaming pentru un tarif suplimentar de 0,06 euro / MB (TVA inclus). Cu planurile tarifare de voce si date mobile pentru persoane juridice, clientii companii pot beneficia de până la 3 GB trafic de date 4G în roaming în Uniunea Europeană si de până la 9 GB trafic de date national 4G, pe care utilizatorii îl pot folosi si în roaming pentru un tarif suplimentar de 0,06 euro / MB (TVA inclus).

„Nu poti vedea ceea ce conectează Europa. Dar poti simti”

Campania europeană reprezintă conectarea tărilor si a oamenilor prin intermediul unei retele invizibile, dar care oferă mereu sentimentul conectării. Spotul TV transmite această idee cu ajutorul lui Andrea Bocelli, care si-a pierdut vederea la vârsta de 12 ani. Tenorul îi conduce pe spectatori într-o călătorie prin Europa. Acompaniat de imagini si muzică emotionante, el explică semnificatia puterii retelei, de a depăsi frontierele. Cu bratele larg deschise, Andrea Bocelli simbolizează conectivitatea oferită în Europa prin Telekom si retelele sale partenere.

Pentru Andrea Bocelli, tehnologia retelei de astăzi reprezintă una din marile realizări ale lumii moderne. „Reteaua transformă Europa într-o comunitate si-i aduce pe oameni mai aproape unii de altii. Ca si muzica mea. Muzica este o limbă specială pe care o întelege oricine – si-i conectează astfel pe oameni”, spune tenorul. „Viata este o retea complexă de relatii cu oameni. Cu ajutorul acestei retele si a noilor tehnologii, vreau să fiu conectat cu toti cei care sunt importanti pentru mine. Ce este adevărat pentru muzică este adevărat si pentru retea. Nu poti vedea ceea ce conectează Europa. Dar poti simti.”

Elementul central al campaniei este „T”-ul magenta reprezentat vizual de bratele deschise în formă de „T”, ale oamenilor aflati în diferite situatii. Gestul emotionant de a deschide bratele este înteles universal si reprezintă conectivitatea umană dincolo de granitele Europei. Transpune brandul Telekom si logo-ul T într-un gest deschis, pozitiv, care transformă reteaua Telekom într-un simbol.

Campania va fi derulată prin spot TV, reclame outdoor si în media tipărită, precum si prin comunicare online si în social media.

Campania europeană a fost lansată în Germania la mijlocul lunii iulie si va fi derulată în Albania, Austria, Croatia, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia, România si Slovacia.
 

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar