transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

service frigidere reparatii

Creare magazin online

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-03-2016

Noua identitate a marcii Bosch exprima transformarea digitala in cadrul companiei

Noua identitate a marcii Bosch exprima transformarea digitala in cadrul companiei

Vibrant, divers, dinamic: cu noua identitate a mărcii, Bosch evidentiază transformarea digitală a companiei într-un furnizor de solutii pentru un stil de viată conectat. "Cu solutiile conectate, dorim să contribuim la îmbunătătirea calitătii vietii si la conservarea resurselor. Noua identitate a mărcii noastre urmează acest exemplu. Designul său reflectă diversitatea si individualitatea vietii si a produselor noastre", afirmă Dr. Volkmar Denner, presedinte al Consiliului de administratie al Robert Bosch GmbH, explicând contextul noii identităti a mărcii.

Noul design corporativ aduce în prim-plan aspectele emotionale ale mărcii, prin mai multe culori si printr-un nou limbaj al imaginilor si formei. Inscriptia Bosch de culoare rosie, deviza "Tehnică pentru o viată" si sigla sub formă de armătură încadrată într-un cerc vor rămânen neschimbate. "Compania noastră s-a schimbat foarte mult în ultimii ani. Noul design corporativ exprimă transformarea digitală a companiei noastre", adaugă Denner.

Casa inteligentă oferă mai mult confort în locuintă, iar masina solicită singură ajutor în cazul în care are loc un accident.

Noul design corporativ face tangibilă deviza "Tehnică pentru o viată"

Noul design corporativ este orientat spre cerintele speciale de design ale mediilor digitale. Cu toate acestea, este de asemenea folosit în presa scrisă, pe ambalajele de produs si în designul interior. Sistemul bazat pe designul simplu are doar câteva reguli rigide, lucru care oferă utilizatorilor libertate de creatie
atunci când aplică designul corporativ. Noile lumi vizuale ilustrează beneficiile devizei "Tehnică pentru o viată" în culori calde. Accentul este pus pe utilizatorii
de tehnologie. "De fiecare dată când oamenii vin în contact cu marca, dorim să facem tangibilă deviza noastră "Tehnică pentru o viată". Realizăm acest lucru prin imagini si elemente grafice", spune Peter Feldmann, seful departamentului de management al mărcii si comunicare în marketing din cadrul Bosch.

Un nou element grafic se referă la ceea ce este cunoscut sub numele de supergrafică. Prin linii drepte, suprapuse si curbate, aceasta simbolizează promisiunile mărcii Bosch: calitate, parteneriat la nivel global, produse fascinante si responsabilitate. Supergrafica evidentiază noua gamă de culori. Aceasta se bazează pe culorile utilizate în cadrul grupului Bosch până în prezent: rosu, albastru, albastru deschis si verde. Această gamă a fost extinsă pentru a include nuante mixte ale culorilor primare, cum ar fi fucsia. Un alt element de design este reprezentat de casetele de text colorate, care se pot suprapune. Câmpurile suprapuse reprezintă legătura dintre oameni si tehnologie.

Rezumând noul design, Gregor Schilling, seful departamentului de design corporativ al Bosch, afirmă:  "Împreună, imaginile full-screen de fundal, supergrafica si casetele de text care se suprapun creează un design viu, distinctiv." Bosch va introduce noul design corporativ treptat, pe parcursul următorilor doi ani.

Grupul Bosch este prezent pe piata din România de peste 20 de ani si numără aproximativ 3.000 de angajati în patru entităti (status la 31 decembrie 2015). În anul 2014, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 210 milioane de euro. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare si unitatea de productie pentru tehnologia auto din Cluj, Bosch mai operează si o unitate de productie de tehnică liniară si una de tehnologie auto în Blaj, precum si un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timisoara. În Bucuresti, există o societate de distributie de scule electrice si accesorii, termotehnică, sisteme de securitate si sigurantă si produse destinate industriei auto. În plus, în capitală există o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piata electrocasnicelor.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar