transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-08-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-10-2014

O noua aplicatie de Facebook lansata de Danone - sfaturi pentru o alimentatie echilibrata

O noua aplicatie de Facebook lansata de Danone - sfaturi pentru o alimentatie echilibrata

Danone lansează aplicatia online ”Tu ce tip de mâncăcios esti?” pentru a oferi consumatorilor sfaturi pentru o alimentatie echilibrată, în functie de o serie de obiceiuri alimentare. Sfaturile de nutritie din aplicatie sunt semnate de Dr. Luiza Pîrvu, consultant în Diabet, Nutritie si Boli Metabolice si Oftalmologie.

Aplicatia “Tu ce tip de mâncăcios esti?” este lansată de Danone în contextul în care studiile realizate de companie în ultimii ani au relevat faptul că mâncarea este pentru români una dintre principalele plăceri ale vietii, prin impactul pozitiv pe care îl are asupra stării de spirit, depăsind simplul rol functional de a satisface foamea. Plăcerea de a mânca fără restrictii ajunge însă să fie pentru multi mai importantă decât echilibrul nutritional.

”Aplicatia prezintă într-o notă usor amuzantă care sunt principalele obiceiuri de consum ale românilor, cu obiectivul de a sustine alegerile pentru o alimentatie echilibrată fără a renunta însă la plăcerile de zi cu zi. Aplicatia are si o componentă educatională. Pe parcurs, utilizatorii vor primi informatii utile despre beneficiile consumului zilnic de iaurt ca parte a unui stil de viată sănătos”, spune Cristina Popescu - Corporate Affairs Director, Danone South East Europe.

Aplicatia va fi activă în perioada 30 septembrie – 21 octombrie si este construită pe structura unui quiz.

Pe scurt, fiecare utilizator va răspunde la 5 întrebări scurte despre obiceiurile alimentare zilnice, iar în urma completării chestionarului, aplicatia va genera un profil de consumator din cele 5 propuse.

Cele cinci tipologii de consumatori identificate de Danone în functie de obiceiurile alimentare sunt:

Constiinciosul - mereu echilibrat, nu sare peste mese, se gândeste si îsi alege cu mare grijă mâncarea, astfel încât să aibă un meniu echilibrat care să îi asigure necesarul optim de nutrienti. Îi place iaurtul simplu, în special cel de băut, uneori îl consumă după activitătile sportive, pentru a-si reface sau mentine masa musculară si a se hidrata.

Pofticiosul - pentru el gustul este mai important decât valoarea nutritională a alimentelor. Este impulsiv si cedează usor tentatiilor culinare. Nu lasă nicio masă să treacă fără un desert. Îi plac iaurturile cu fructe, dar si cele savuroase, de inspiratie grecească.

Mereu la dietă - caută asiduu produse light, citeste eticheta, dar pentru a vedea dacă produsele au zahăr sau îndulcitor. Iaurtul este un prieten de nădejde în alegerile alimentare.

Norocosul - mănâncă oricând, oricât si nu are nicio problemă cu greutatea. De multe ori cumpără alimente doar de plăcere. Pentru el, mâncarea este un liant social. Încearcă toate sortimentele de iaurt, dar cel mai des consumă iaurturile cu strat generos de fructe.

Conservatorul - îi plac mâncărurile traditionale, gătite în casă si acceptă mai greu produsele noi. Iaurtul nu este în lista sa de priorităti, dar îl consumă în combinatii cu felurile de mâncare preferate (cum sunt ardeii umpluti sau sărmalutele în foi de vită).

Fiecare profil este completat de sfaturile specialistului pentru o nutritie sănătoasă si de sugestii de iaurt care pot să completeze dieta zilnică. Utilizatorii aplicatiei vor putea să dea Share profilului lor pe pagina lor de Facebook si să intre într-un concurs cu premii Danone.

Rezultatele studiilor realizate în ultimii ani de Danone arată că 1 din 2 români preferă să consume iaurt la micul dejun, în timp ce 1 din 5 alege iaurtul în timpul cinei. 1 din 4 români consumă iaurtul în una dintre pauzele de gustare de-a lungul unei zile.

În acelasi timp, 93% dintre mame consideră iaurtul ca esential pentru o dietă echilibrată pentru copiii lor, iar 78% dintre români consideră iaurtul esential pentru o alimentatie echilibrată. Iaurtul simplu este văzut ca un produs care sustine o viată sănătoasă si o greutate echilibrată, în acelasi timp furnizând energie si vitalitate. Iaurtul cu fructe este definit ca o plăcere fără remuscări, un produs delicios, care revitalizează corpul si starea de spirit.

Totusi, în ciuda faptului că iaurtul este recunoscut ca un aliment esential pentru alimentatia zilnică, România este pe ultima pozitie la nivel european din punct de vedere al consumului de iaurt. Conform statisticilor, un român consumă în medie 1 produs lactat proaspăt pe săptămână, fată de francezi – 5 produse pe săptămână, bulgari – 3 produse pe săptămână si polonezi – 2 produse pe săptămână.

”Iaurtul, la fel ca laptele din care este făcut, contine proteine valoroase si calciu, alături de alte minerale si vitamine necesare pentru crestere si sănătate de-a lungul întregii vieti. În plus, iaurtul aduce în organism bacterii lactice vii, care contribuie la o bună digestie.

Studii recente arată că o alimentatie bogată în iaurt limitează acumularea în greutate pe termen lung. si acesta este doar unul dintre beneficiile consumului de iaurt. Concentratia bună de nutrienti esentiali si aportul caloric scăzut fac din iaurt un aliat în hrănirea corectă a organismului, parte a unei alimentatii echilibrate”, explică Dr. Luiza Pîrvu, consultant în Diabet, Nutritie si Boli Metabolice si Oftalmologie si autor al sfaturilor de nutritie pentru cele cinci tipologii de consumatori.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea aplicatiei sunt formate din:

Din partea Danone: Cristina Popescu - Corporate Affairs Director, Luiza Toma - PR Brand and Internal Communication Manager

Din partea agentiei de relatii publice (IMAGE PR): Alina Tătaru - Account Manager, Andra Gherasim – Senior Account Executive

Cele cinci tipologii au căpătat un plus de vivacitate si umor prin ilustratiile realizate de Claudia Ilea, masterandă la Universitatea Natională de Arte Plastice Bucuresti, pe care Danone a ales-o să lucreze pe acest proiect.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar