Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare creativă de brand, semnează lansarea unui nou produs în portofoliul Carpatcement: cimentul Z100, un produs pentru zidărie si tencuială care completează necesitătile utilizatorilor din mediul de constructii.
Meseriasul din Carpati reprezintă platforma de comunicare pentru Z100, un produs românesc pentru constructii, ai cărui utilizatori sunt, aproape în exclusivitate, meseriasii români. Despre acest tip de specialist se vorbeste, de obicei, în termeni extremi: fie ironic-neserios, fie solemn-profesionist. Astfel, această platformă caută adevarata lor fată acolo unde se află de cele mai multe ori adevărul: la mijloc. Pentru că mesterii români sunt de treabă, dar si fac treabă.
„Z100 este dedicat meseriasilor români, pe care îi respectă pentru felul lor original de a fi si de a-si face treaba: stiu prea bine ce au de facut si nu au nevoie de lectii, nu lasă pe nimeni nerezolvat, se descurcă în orice situatie, fac să fie bine, să fie toată lumea multumită. Toate aceste calităti se regăsesc într-un personaj care reprezintă tot ce a dat piata de constructii de la noi mai bun: Meseriasul din Carpati, care este onorat prin platforma de comunicare realizată de noi, dedicată lui si va fi declinată într-o serie de medii conventionale si proiecte speciale”, a declarat Mihaela Neatu, Senior Creative Rusu+Bortun Brand Growers.
Prima etapă a campaniei se desfăsoară în perioada aprilie - mai, în următoarele medii: radio, print, instore, outdoor.
Alături de Rusu+Bortun Brand Grower, campania de lansare a noului produs a fost supervizată de agentia de consultantă în management The CSR Agency.
„În mod traditional noi comunicăm B2B, aceasta fiind prima campanie în care Carpatcement comunică direct consumatorului final. A fost o surpriză placută să vedem că propunerile strategice si creative ale agentiei s-au pliat perfect si au venit în completarea valorilor corporate ale brandului Carpatcement. Am apreciat în mod deosebit eficienta, creativitatea si profesionalismul echipei de la Rusu+Bortun”, a declarat Bogdan Arnăutu, Communication Manager Carpatcement.
Lansarea Z100 este primul proiect pe care agentia Rusu+Bortun Brand Growers îl semnează pentru Carpatcement, client pe care l-a câstigat la începutul anului 2014 si alături de care mai lucrează în acest moment la proiectul aniversării a 100 de ani a fabricii de la Fieni.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a contribuit la campania de lansare Z100 este formată din: Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Marc Bortun (Creative Partner), Mihaela Neatu (Senior Creative), Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP), Luiza Olaru (Production manager), Iulian Anghelută (Media consultant), Alexandra Ionescu (Account Director).
Din partea Carpatcement Holding: Florian Aldea (General Manager), Ovidiu Crăciun (Sales Director), Bogdan Arnăutu (Communication Manager), Radu Gavrilescu (sef Dep. Asistentă Tehnică Clienti).
Echipa The CSR Agency implicată în campanie a fost formată din: Dragos Tută (Senior Consultant & Managing Partner), Dan Drăghia (Consultant), stefania Grăjdeanu (Consultant). .