Curs Valutar 26-04-2017 4.162 lei 4.5355 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Transport caini si pisici

Reparatii usi

Generator KIPOR

Declaratia 200

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-05-2016

Studiu MasterCard: romanii sunt lideri europeni in urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv

Studiu MasterCard: romanii sunt lideri europeni in urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv

Un nou studiu MasterCard a conturat tendintele de comportament ale suporterilor sportului-rege la nivel european, inclusiv în România. Barcelona este echipa cel mai des mentionată de suporterii români în istoria Ligii Campionilor, pe toate canalele de social media. Rivalii londonezi, Chelsea si Arsenal, completează topul celor trei, devansând-o pe Real Madrid, una dintre finalistele acestei editii a finalei Ligii. Steaua Bucuresti s-a clasat pe a 10-a pozitie în acest clasament, depăsind mai multe cluburi, inclusiv cealaltă finalistă a editiei din acest an – Atletico Madrid.

Studiul MasterCard, sponsor oficial si furnizor al serviciilor de plată al Ligii Campionilor, a identificat si cele mai des mentionate nume ale fotbalistilor de-a lungul istoriei competitiei. Lionel Messi si-a depăsit coechipierii de la FC Barcelona, Neymar si Luis Suarez, devenind cel mai popular jucător în conversatiile purtate în social media. Cristiano Ronaldo s-a clasat pe locul al patrulea, în timp ce ambasadorul MasterCard pentru Liga Campionilor, Gianluigi Buffon, ocupă pozitia a sasea în clasament.

Sfertul de finală dintre Barcelona si Arsenal, disputat în editia de anul trecut a Ligii Campionilor si câstigat de spanioli cu 5-1 după ambele tururi, este cel mai frecvent mentionat în conversatiile purtate de suporterii români pe canalele de social media. Finala de anul trecut, în care Barcelona a învins Juventus Torino cu 3-1, s-a situat pe a doua pozitie, în timp ce finala editiei 2013/2014 a Ligii, dintre Real Madrid si Atletico Madrid, întânire ce se va reedita sâmbătă, a fost al treilea cel mai des mentionat meci din istoria Ligii.

 

Facebook (63%) este cel mai popular canal de social media printre suporterii fotbalului, mai ales în rândul celor cu vârste între 45 si 54 ani. Italia este lider la acest capitol, cu 81% dintre microbisti preferând această platformă de socializare, urmată de România (78%) si Portugalia (77%).

Studiul Social Fanalytics derulat de MasterCard a subliniat importanta utilizării internetului, 69% dintre suporteri afirmând că si-ar dori să beneficieze de conexiuni Wi-Fi pe stadioane. Italia si Portugalia s-au evidentiat, cu 79%, respectiv 70% dintre microbisti dorindu-si să aibă acces la Wi-Fi pe stadioane - spre deosebire de Germania, unde doar 39% dintre suporteri par a fi interesati de această posibilitate.

Cererea pentru plăti contactless este, de asemenea, din ce în ce mai populară la nivel european, cu unu din trei microbisti afirmând că si-ar dori să vadă această tehnologie implementată pe arenele de fotbal. Peste jumătate (54%) dintre suporterii turci s-au arătat interesati de introducerea plătilor contactless pe stadioane, în timp ce românii (54%) si cehii (44%) ar vrea ca acestea să fie dotate cu porti de acces contactless.

Gianluigi Buffon, ambasadorul MasterCard pentru Liga Campionilor, a comentat: “Am plăcerea de a juca fotbal de mai bine de 20 ani, iar impactul pe care l-a avut social media asupra sportului este de nepretuit – îi apropie pe suporteri de jocul pe care îl iubesc si ne permite nouă, ca jucători, să interactionăm cu acestia la un nivel personal.”

Ann Cairns, Presedinte International Markets în cadrul MasterCard, a declarat: “Social media, alături de digital media, continuă să transforme modul în care urmărim, ne împărtăsim si ne sărbătorim pasiunile. În contextul în care tehnologia joacă un rol semnificativ în fiecare aspect al vietii noastre, este o evolutie naturală să vedem oamenii transferându-si conversatiile si modurile de a interactiona în mediul digital. Studiul Social Fanalytics arată că, desi canalele pot varia, cel mai important lucru rămâne să interactionăm si să facem parte din conversatii. În acest sens, ca si fotbalul, social media doboară granite internationale, permitându-le împătimitilor să îsi celebreze pasiunile împreună.”

Dintre toate pietele incluse în studiul european, suporterii britanici au generat cele mai multe conversatii. Desi a avut doar trei echipe participante în această competitie, Franta s-a clasat pe doi, urmată îndeaproape de Spania.

Studiul a relevat, de asemenea, tonul conversatiilor purtate de microbisti pe canalele de social media. Suporterii din Ucraina sunt printre cei mai optimisti din Europa, pe fondul rezultatelor peste asteptări obtinute în sezoanele din 2014/2015 si 2015/2016 ale Ligii Campionilor, când a reusit depăsirea fazei grupelor. La polul opus, fanii turci sunt printre cei mai critici la adresa echipelor proprii, urmati îndeaproape de britanici.

Studiul Social Fanalytics a fost derulat pentru MasterCard de către Mortar, la nivelul a 5.000 respondenti din 16 tări europene: Anglia, Germania, Spania, Franta, Olanda, Italia, Turcia, Rusia, Suedia, Portugalia, Grecia, Ucraina, România, Israel, Cehia si Polonia.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar