Kindred Group, unul dintre cei mai importanti operatori mondiali de jocuri de noroc la nivel mondial, cu 11 branduri si peste 20 de milioane de clienti, a lansat pe piata din Romania Vlad Cazino, platforma de cazino online cu marca locala. Vlad Cazino foloseste expertiza Kindred Group in acest domeniu si se lanseaza in contextul in care Unibet, brand al aceluiasi grup, are deja o pozitie excelenta pe piata din tara noastra, fiind lider pe segmentul de pariuri sportive online.
Cei care acceseaza asadar vladcazino.ro vor descoperi un website de top, dedicat 100% romanilor. Vlad Cazino promoveaza jocurile de cazino (inclusiv live casino) si bingo, anticipand segmente unde cel mai probabil se vor inregistra cresteri importante in Romania in sectorul jocurilor de noroc online.
Cei de la Unibet au testat cu succes lansarea de branduri locale anul trecut, in Suedia si Norvegia, iar acum iata ca au ales tara noastra pentru o noua premiera. Vlad Cazino este primul brand lansat de un operator, la nivel local, pe baza unei licente deja existente.
Practic, Unibet se poate spune ca are o abordare multi-brand pe piata romaneasca. Vlad Cazino ofera tehnologie de ultima generatie, pe dispozitive clasice (desktop si laptop) si mobile (smartphone si tableta).
Ce semnifica brandul romanesc Vlad Cazino? Personajul cheie este un vampir simpatic care ii conduce pe utilizatori prin intreg cazinoul. Se face o referire destul de evidenta astfel la Vlad Tepes - Dracula - Transilvania, legenda vampirului din regiune. Aluzia merita chiar apreciata, caci rar este folosit local acest brand de mare potential, utilizat mai degraba in SUA...
"Nu mai sta pe ganduri si testeaza chiar acum unul dintre jocurile de cazino, live cazino sau bingo. Poti sa iti incerci norocul si la mesele de blackjack sau ruleta. Vlad si prietenii sai sunt gazdele tale si vor orice ca experienta ta sa fie una de neuitat. Totul e posibil la Vlad Cazino, iar azi poate fi ziua ta norocoasa", se precizeaza pe website-ul Vlad Cazino, primul cazino online dedicat din Romania. Este adevarat ca, de obicei, sectiunea de cazino sta in umbra sectiunilor de pariuri sportive in cazul celorlalte branduri concurente.
La start, Vlad Cazino propune si o campanie promotionala: un bonus de bun venit pentru clienti, in linie cu abordarea generala a pietei. Astfel, clientii Vlad Cazino care depus 200 de lei initial au parte de bonus 150% si joaca pana la urma cu 500 de lei..