transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

service frigidere reparatii

Creare magazin online

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-03-2016

www.casacarolistilor.ro - Platforma digitala de fidelizare Casa Carolistilor, realizata de Profero

www.casacarolistilor.ro - Platforma digitala de fidelizare Casa Carolistilor, realizata de Profero

Profero a dezvoltat și implementat pentru Caroli Foods Group platforma digitală Casa Caroliștilor. „Principalul obiectiv al platformei Casa Caroliştilor este de a recompensa fiecare consumator pentru alegerea de cumpărare a oricărui produs Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro. Dar acesta nu este singurul obiectiv. Ne propunem să oferim consumatorilor noştri o platformă interactivă, unde aceştia ne pot transmite părerea lor despre produsele cumpărate, pot contribui la îmbunătăţirea produselor actuale în funcţie de gustul şi preferinţa lor sau se pot implica în dezvoltarea unor produse noi pe care le vom lansa în viitor. Fiecare brand din Casa Caroliştilor îşi propune să aducă valoare adăugată în viaţa consumatorilor prin înţelegerea nevoilor lor şi oferirea  pe tot parcursul anului de soluţii utile şi practice pe teme de nutriţie şi parenting. În plus, începând de anul acesta, am adăugat iniţiativa de comunicare digitală tuturor brand-urilor produse de grup, care răspunde perfect la noul stil de viaţă al consumatorului, conectat în cea mai mare parte cu lumea digitală”, spune Ana Maria Băjan, Marketing, Business Development and PR Executive Manager, Caroli Foods Group.

Casa Caroliștilor este o platformă digitală de fidelizare pentru toți iubitorii de mezeluri ce pune sub același acoperiș toate brandurile din portofoliul Caroli Foods Group (Caroli, Campofrio, Sissi și Maestro). Platforma este punctul central al promoției naționale ce se desfășoară până în data de 31 martie 2016 şi are drept premiu cel mare o casă în valoare de 50.000 de euro.

„După ce am depășit faza legată de concept și nume, a trebuit să vedem cum arată pe bune platforma.

Așa că, să construim virtual o casă – replică în miniatură a Caroli Foods, a venit cumva destul de natural. Fiecare brand se regăsește în această casă, iar vizitatorii sunt întâmpinați ca niște adevărați oaspeți. Sigur că șervețelul Carolino nu putea lipsi, așa că îl puteți găsi în casă, pregătit să dea premii celor mai fideli prieteni”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.

Imediat ce vor accesa platforma, consumatorii sunt primiți în lobby, unde se pot înscrie în promoția națională. Apoi sunt invitați în bucătărie, de unde pot cumpăra tot ce doresc, folosind caroLEII pe care îi vor obține dacă achiziționează produse Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro. Ultima cameră pe care invitaţii o pot vizita este dormitorul lui Șervețel, unde vor descoperi informații utile tuturor părinților, în special mămicilor. De asemenea, pe bază de caroLEI, consumatorii se vor putea înscrie în tragerea la sorți pentru Casa Caroliștilor.

În perioada următoare, vor fi construite noi camere, fiecare așteptându-și vizitatorii cu noi surprize.

„Pe termen lung, Casa Caroliștilor se vrea a deveni o platformă de loializare ce pune la aceeași masă cu consumatorii toate brandurile din portofoliul Caroli. Platforma oferă, pe lângă o promoție atractivă, conținut propriu. Suntem bucuroși că cei de la Caroli au înțeles importanța investiției într-o platformă digitală proprie și sperăm ca această strategie să fie adoptată de cât mai multe branduri locale”, spune Ana-Maria Ghiurcă, Client Service Director, MullenLowe Profero.
Echipa Caroli Foods Group pentru acest proiect este formată din Ana Maria Băjan (Marketing, Business Development and PR Executive Director), Adelina Mircea (Junior Category Manager) și Anca Leopea (Junior Category Manager).

Echipa Profero: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Laurențiu Stere (Senior Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ana-Maria Ghiurcă (Client Service Director), Veronica Ciacoveanu (Account Director), Irina Cofescu (Senior Account Manager), Cătălin Ungureanu (Project Manager) și Ionuț Grigorescu (Chief Technology Officer).

Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o echipă de 42 de specialiști și o expertiză de peste 8 ani în piață, atât cu branduri locale, cât și internaționale.

Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin,  Medic One și BPN.

Grupul Caroli Foods, liderul pieţei de mezeluri proaspete din România, în fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro si Primo.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar