transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-11-2006

Ansamblurile rezidentiale si promovarea online - marketing pe internet

Ansamblurile rezidentiale si promovarea online - marketing pe internet

In ultimii doi ani, in Bucuresti au fost lansate zeci de importante proiecte imobiliare de tip rezidential. Majoritatea abia se afla in faza de constructie, in cazul altora abia s-a imprejmuit terenul, putine sunt deja finalizate macar in parte. In orice caz, toate aceste proiecte s-au bazat pe o strategie puternica de marketing si publicitate inca din momentul anuntului oficial privind lansarea operatiunilor.

Desi construite in diverse zone din Bucuresti (mai central, mai spre periferie, oricum majoritatea la putine minute distanta de centru), desi adresate unui target diferit (clasa medie cu venituri mai mari sau mai mici), desi proiectate in mod diferit (gen mini cartier de blocuri noi sau mic cartier de vile), cam toate proiectele au avut inca de la inceput o identitate online, cu website de prezentare.

In cele mai multe cazuri s-a optat si pentru publicitate online pe diverse website-uri de informatie, aceasta fiind urmatoarea metoda preferata dupa publicitatea outdoor si cea in print (ziare si reviste). Astfel, de la orice calculator sau laptop, oricine poate vizualiza prezentarea generala a proiectului, poate citi detalii de ultima ora, poate afla unde este biroul de vanzari.

Din anumite puncte de vedere, valorificarea internetului a fost poate superficiala: s-a mers pe ideea informarii online, dar interactiunea a rams adesea tot prin metodele clasice: telefon sau mers direct la biroul de vanzari. Dintre site-urile existente: www.planorama.ro, www.rosegarden.ro, www.vitantowers.ro, www.iris-residence.ro, www.swanlakevillage.ro, www.sunnyvillage.ro, www.asmitagardens.ro, www.edenia.ro, www.egi.ro, www.incityresidences.ro, www.west-park.ro, www.noor.ro, www.orhideeagardens.ro.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar