transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-07-2007

ARBOmedia & piata de publicitate - Silviu Ispas, Managing Director - interviu exclusiv

ARBOmedia & piata de publicitate - Silviu Ispas, Managing Director - interviu exclusiv ARBOmedia se pozitioneaza in prezent in Romania ca o companie cu competente mai mari decat cele ale unei regii de publicitate in sensul propriu-zis; si asta datorita celorlalte companii din ARBOGroup, complementare activitatii de regie. In acelasi timp, de multi ani, ARBOmedia are un cuvant greu de spus pe piata publicitatii, reprezentand de-a lungul timpului canale media importante. Si in prezent, ARBOmedia abordeaza piata privind inclusiv pe termen lung, prin accentul pus pe publicitatea online si pe publicitatea in presa scrisa locala - ambele intr-o dezvoltare puternica in Romania. Ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro a discutat cu Silviu Ispas, Managing Director ARBOmedia, despre planurile ARBOmedia, dar si depre piata de publicitate in general, cu accent pe publicitatea online si pe nisele media.

SMARTfinancial.ro: Desi are in portofoliu in mod constant si canale media radio & tv, ARBOmedia este recunoscuta pe piata si pentru portofoliul sau consistent in zona de presa scrisa (nationala si mai ales locala) si internet. Pare evident ca mizati pe dezvoltarea presei locale si pe cresterea capacitatii internetului romanesc, care este strategia ARBOmedia pe termen mediu?

Silviu Ispas: Dezvoltarea proiectului de presa locala a inceput in anul 2003, iar in prezent ARBOmedia are in portofoliu 40 de titluri. Negocierea cu publicatiile locale a avut la baza mai multe criterii printre care, apartenenta la BRAT, auditarea SNA, orientarea catre business, precum si ocuparea pozitiei de lider sau locul doi.
Avand aceste avantaje, ARBOmedia poate oferi advertiserilor canale de comunicare eficiente si corespunzatoare standardelor pietei.

ARBOmedia a prevazut dezvoltarea pietei online in 2001, cu mult timp inainte ca aceasta sa de dezvolte, cand a si inceput sa construiasca un departament dedicat. Din punct de vedere strategic ARBOmedia a contribuit la cresterea acestui segment de advertising, a lansat trenduri in Romania si a creat profesionisti. Obiectivul nostru pe termen scurt, mediu si lung este acelasi: posibilitatea de a oferi advertiserilor un mix complet de comunicare pe segmente bine definite.

SMARTfinancial.ro: ARBOGroup s-a implicat si financiar in presa locala din Romania, depasind practic limitele de regie. Credeti in orientarea centralizata a marilor advertiseri spre abordarea consumatorilor la nivel local sau mizati mai mult pe oferirea de solutii profesioniste de publicitate unor companii locale?

Silviu Ispas: Aceste doua criterii nu se exclud unul pe celalalt. Profesionalismul de care ARBOgroup da dovada vine din acumularea experientei, precum si din dorinta de a oferi solutii complete pe masura nevoilor advertiserilor. ARBO reprezinta un model de centralizare a marilor adveriseri in Romania.

In ultimii ani piata locala s-a dezvoltat foarte mult, asa cum si advertiserii isi orienteaza businessuirle spre local. Politica ARBO este de a oferi servicii profesioniste clientilor de publicitate la nivel national prin ARBOmedia, ARBOevent, ARBOvision, Alliance Media, iar la nivel local prin intermediul publicatii care fac parte din grupul EMI Deuthland (Ziarul de Iasi, Viata Libera - Galati, Obiectiv de Vaslui, Monitorul de Cluj, Monitorul de Sibiu, Monitorul de Alba, Monitorul de Medias).

SMARTfinancial.ro: Exista interes pentru ARBOmedia si in alte domenii precum mobile media, outdoor, indoor?

Silviu Ispas: ARBOmedia este intr-un moment de expansiune si sunt vizate si alte medii pentru completarea serviciilor oferite. Directiile strategice le vom face publice la momentul oportun.

SMARTfinancial.ro: In acest moment, inclusiv in zona TV, aveti in portofoliu canale media de nisa. Ajuta aceasta targetare a audientei in atragerea clientilor si cum vedeti evolutia niselor in media, direct legat si de orientarea advertiserilor?

Silviu Ispas: In ultima vreme canalele de nisa s-au dezvoltat foarte mult oferind atat adevrtiserilor cat si consumatorilor de media posibilitatea sa aleaga. Diversificarea canalelor media pe nise foarte clar targetate determina advertiserii sa caute solutii de comunicare eficiente. ARBOmedia poate propune advertiserilor mixul de comunicare avand la indemana aceste medii.

SMARTfinancial.ro: Hallmark a introdus aparent cu succes publicitatea pe postul sau din Romania, judecand dupa numarul clientilor intr-un timp relativ scurt. Audienta a acceptat usor aceasta tranzitie? Cum estimati evolutia acestui post de nisa pe o piata destul de aglomerata in zona filmelor?

Silviu Ispas: Hallmark s-a impus prin specificul sau - se adreseaza intregii familii si promoveaza nonvoilenta si valorile pozitive. Celelalte canale care vizeaza aceeasi nisa ofera in mare parte filme de actiune. Hallmark estimeaza o creste in zona "home cinema", mai ales ca, la nivel mondial reprezinta cel mai mare producator de filme si mini-seriale, investind pana la 500 milioane de dolari pe an in productii originale. Audienta nu a reactionat in mod negativ odata cu introducerea calupurilor de publicitate pe acest canal.

SMARTfinancial.ro: Dupa 6 luni din 2007, la cat estimati in acest an suma atrasa de publicitatea online din Romania?

Silviu Ispas: Ne mentinem parerea si consideram realista estimarea de 8,5 milioane euro net pe care am facut-o la inceputul anului, insa, lansarea studiului socio-demografic realizat de DI BRAT ar putea determina totusi o crestere de 0.5-1 milion euro pe ultimele luni ale anului.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult credeti ca va fi influentata piata de publicitate online din Romania de existenta studiului de audienta BRAT si ce proportie din site-urile reprezentate de ARBOmedia va beneficia de studiul BRAT in primul val?

Silviu Ispas: In primul rand aceasta lansare va aduce credibilitate si un plus de imagine intregii industrii. Astfel, toate site-urile vor fi beneficiare. Pe de alta parte, datele socio-demografice rezultate vor proiecta o noua lumina asupra unor site-uri, pe unele aducandu-le in atentia advertiserilor, pe altele, poate supra-evaluate in acest moment sau pozitionate artificial, plasandu-le mai realist in mixul de media online. ARBOmedia a avut intotdeauna o politica de incurajare a site-urilor de continut, care polarizeaza comunitati interesante, si ne asteptam la o crestere a interesului advertiserilor fata de ele.

SMARTfinancial.ro: Cum a evoluat ARBOcontext si cat de mult au fost atrasi inclusiv clientii ce folosesc in general si bannere - branding advertising?

Silviu Ispas: Efectele ARBOcontext au fost multiple. Pe de o parte site-ownerii din retea au capatat acces la inca doua surse de venituri – prin gazduirea de reclame text si prin comisionul de referrer pentru advertiserii directionati catre acest sistem. Pe de alta parte s-a acoperit nevoia advertiserilor cu bugete mici de a beneficia de promovare eficienta. Si chiar si advertiserii mari au gasit o completare foarte interesanta la display advertising.

SMARTfinancial.ro: Ati facut un pas si in publicitatea contextuala, ulterior si Google a intrat destul de puternic in Romania prin publicitate text. Credeti ca sumele investite in publicitatea text vor limita cresterea publicitatii prin bannere sau pur si simplu vor creste ambele zone?

Silviu Ispas: Parerea mea este ca sunt doua produse diferite, care se adreseaza unor categorii diferite de clienti, sau satisfac nevoi diferite ale acelorasi clienti, astfel ca se vor influenta pozitiv unul pe celalalt.

SMARTfinancial.ro: Cum se pozitioneaza pe piata ARBOvision si ARBOevents si ce tangenta vor avea acestea cu activitatea traditionala a ARBOmedia, aceea de regie?

Silviu Ispas: Cele doua companii, ARBOvision si ARBOevents, precum si celelalte companii din grup, EMI Deutschland si divizia Alliance Media vin in completarea serviciilor ARBOmedia tocmai pentru a veni in intampinarea clientilor cu pachetul de servicii multimedia.



Interviu realizat de SMARTfinancial.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Esteban
Nemtii nu si-au pierdut inetresul pentru business, ci au vandut )) Ceea ce era evident pentru orice chior pe o raza de 1000 de km a fost spus tare si raspicat de noii proprietari: am investit in viitor, deci ne intereseaza internetul.Nemtii, daca n-ar fi vrut sa vinda, nu ar fi acceptat investitii masive in presa locala; rezultatele au fost pe masura: online-ul s-a dus temporara pe copca
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar