transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-04-2007

Billa incepe campanie de imagine pe 2007 si continua expansiunea

Billa incepe campanie de imagine pe 2007 si continua expansiunea

Billa a inceput campania de imagine pe 2007, desfasurata în trei valuri. Prima parte a acestei campanii se deruleaza în perioada 12 aprilie - 9 mai si are trei componente: revista Billa si comunicare în magazine prin materiale POS, publicitate TV la TVR 1 si Antena 1, outdoor si Internet, anunta revista Magazinul Progresiv, citata de www.SMARTfinancial.ro.

Intre timp, Billa continua expansiunea la nivel national prin deschiderea, la Medias, pe 18 aprilie, a celui de-al 24-lea magazin al retelei. Acesta se afla pe strada Carpati, nr. 1-7, si are 1.000 mp suprafata de vânzare si 67 de locuri de parcare. Urmatorul magazin Billa va fi deschis pe 15 mai, la Giurgiu. Magazinul, situat pe strada Ctin Brâncoveanu, va avea 1200 mp si 165 de locuri de parcare.

Ca obiective pe termen scurt pentru piata romaneasca, Billa îsi propune extinderea în toate orasele importante ale tarii, într-un ritm 6-10 magazine pe an, pâna la atingerea unui numar de 40-50 magazine în 2010 pe întreg teritoriul Romaniei.

 

Articol bazat pe un material furnizat de revista Magazinul Progresiv.

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar