transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-03-2008

Calin Rotarus - Managing Director, ARBOinteractive - despre cariera, oameni, publicitate

Calin Rotarus - Managing Director, ARBOinteractive - despre cariera, oameni, publicitate

Rubrica Omul din Publicitate prezinta, pe SMARTfinancial, un dialog cu o persoana de succes din domeniul Publicitate. Intrebarile sunt standard, aceleasi in fiecare editie, cu accent pe succesul pe plan profesional, dar si pe diverse probleme specifice domeniului.

SMARTfinancial.ro: Cum ati ajuns in sfera publicitatii si de ce ati ales acest domeniu?
Calin Rotarus: De fapt am ajuns de doua ori in zona asta, o data in creatie/productie video, de unde am evadat dupa 6 ani, si a doua oara la ARBO. In ambele situatii intamplarea a jucat rolul principal si scenariile seamana ca doua telenovele sudamericane... In ambele cazuri un prieten si fost coleg de facultate s-a intalnit din intamplare cu un alt fost coleg comun, care se pregatea sa emigreze in Canada si care cauta pe cineva sa preia jobul pe care il avea. In ambele cazuri, inginer fiind dupa diploma, m-am angajat pe o pozitie tehnica dar am alunecat rapid spre activitati cu valente umane. Sigur, povesti de genul asta sunt foarte comune in randul celor din generatia mea "revolutionara", cand ne-am trezit cu totii brusc intr-o lume noua si ne-am pus intrebarea daca intr-adevar ne caracterizeaza titulatura de pe diploma. In cazul meu alegerea nu s-a produs intr-un moment bine definit, ci se datoreaza unei afinitati de preocupari si de personalitate dintre mine si industria comunicarii.



SMARTfinancial.ro: Ce departamente exista in compania dumneavoastra?

Calin Rotarus: In prezent avem departamentele de vanzari, marketing, proiecte speciale, publicitate contextuala, trafic si facturare, si pregatim alte doua. Unii oameni au atributii multiple, orice initiativa e bine venita si incercam sa fim un tot armonios. Probabil ca, o data cu cresterea companiei se va simti nevoia de o structurare mai pronuntata.

SMARTfinancial.ro: Care au fost pana in prezent cele mai mari satisfactii profesionale ale dumneavoastra?

Calin Rotarus: Cel mai mandru sunt de pozitia pe care o are ARBOinteractive pe piata, atat cantitativ, dar mai ales calitativ.

SMARTfinancial.ro: Cate ore munciti pe saptamana si cam cum arata o zi tipica de lucru?

Calin Rotarus: Habar n-am cate ore muncesc (parerea mea e ca cei care le numara au o problema). Probabil ca mai mult decat e nevoie – eficienta e o mare problema in Romania. Incep prin a-mi citi mailurile dimineata, acasa, si de obicei o zi nu seamana cu alta – niciodata n-am fost rezistent la rutina.

SMARTfinancial.ro: Ce trebuie sa faca un tanar care doreste sa lucreze in publicitate?

Calin Rotarus: In primul rand ar trebui sa se mai gandeasca o data daca intr-adevar va fi implinit in a lucra in comunicare, daca intelege cu adevarat natura umana in splendoarea diversitatii ei sau e atras de aparenta stralucire a vietii oamenilor de publicitate. In al doilea rand sa cunoasca mai indeaproape vreo cativa oameni care lucreaza in publicitate de ceva ani si sa se gandeasca daca chiar isi doreste sa ajunga ca ei.

SMARTfinancial.ro: Zona publicitatii are o imagine de industrie boema, oameni care stau si creeaza, idei geniale care aduc succesul... multi sunt atrasi de aceasta imagine idilica. Cat de mult este realitate si cat este munca pana a cunoaste succesul?

Calin Rotarus: Einstein a dat un raport celebru - 90% vs 10%. Cred ca e valabil si aici.

SMARTfinancial.ro: Multi oameni din publicitate ajung sa devina branduri de specialitate, este important sa stii sa-ti faci reclama?

Calin Rotarus: Da, e foarte important de la un anumit nivel, dar pana la atingerea lui conteaza mult mai mult ce realizezi.

SMARTfinancial.ro: Aveti timp si pentru viata personala? Cum procedati, delimitati ferm cele doua dimensiuni sau continuati sa va ocupati de partea profesionala si dincolo de programul de lucru?

Calin Rotarus: As zice ca sunt trei - viata profesionala, viata de familie si cea personala. Oricat vrei sa le delimitezi, interferente vor exista. Talentul suprem mi se pare armonizarea lor.

SMARTfinancial.ro: Cum interactionati cu mass-media - ce publicatii cititi, cat de mult va informati de pe internet si cat de la TV si radio?

Calin Rotarus: Informatia esentiala in industria comunicarii rezida in oameni. Si fiecare moment din viata oamenilor de langa noi e o poveste. Pacat ca timpul e din ce in ce mai putin si din ce in ce mai multe din aceste povesti se pierd.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult se schimba lucrurile in publicitate de la an la an?

Calin Rotarus: In ultimii ani, cu exceptia dezvoltarii online-ului, n-au fost schimbari majore, dar ma astept la o adevarata revolutie in curand.

SMARTfinancial.ro: Aveti modele pe care le-ati urmat sau oameni de afaceri pe care ii admirati in mod deosebit?

Calin Rotarus: Admir cate ceva la fiecare din cei care ma inconjoara, dar un model in viata n-am avut niciodata.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult tineti cont de branduri in calitate de consumator?

Calin Rotarus: Sunt deschis intotdeauna la experimente. Si, in calitate de consumator, am multe dezamagiri, dar si satisfactii notabile.

SMARTfinancial.ro: Cat de importanta este echipa pentru a contoriza in final si succesul personal?

Calin Rotarus: Nu exista succes personal, ci doar reprezentanti ai echipelor asupra carora se concentreaza atentia.

SMARTfinancial.ro: Ce ati recomanda unui student, sa termine intai facultatea sau deja sa caute sa se angajeze intr-o companie si sa invete si din experienta? Sunt mai importante studiile sau experienta?

Calin Rotarus: Si studiile sunt o experienta. Si problema majoritatii scolilor e ca ignora acest lucru. Am intalnit foarte putini oameni care sa vorbeasca entuziast despre ce au invatat in scoala. In momentul de fata e mai importanta experienta de lucru, dar acest lucru e anormal si ma astept sa se schimbe in cativa ani.

SMARTfinancial.ro: Cat de mult compania in care lucrati si intreaga dumneavoastra activitate depinde de computer si de internet?

Calin Rotarus: Pot sa nu raspund? :)

SMARTfinancial.ro: Ce anume va relaxeaza in general?

Calin Rotarus: Infinitul in diverse forme de agregare si forta momentelor.

SMARTfinancial.ro: Unde va place sa calatoriti?

Calin Rotarus: Pentru mine vacanta inseamna liniste si un loc in care timpul se scurge ca in tablourile lui Dali.

 

Interviu realizat de SMARTfinancial.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro
©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Chandana
You don't think they actually asked 1000 Chinese Women who they'd want to be a sperm donor do you?The quiotesn was probably asked very differently than the one reported.China ain't the west. Asking Who do you want to be a sperm donor would never happen here.The quiotesn really asked of Chinese women, probably went along the lines of: Who would you like to marry and have a baby with? Methinks the China Daily is under the influence of some Hack western copy editors at the moment.
NumesauNickname...
見てよ。
wow gold
ൺwow goldƵൺwow gold죬šwow goldСƵwow goldСwow goldɽˮwow goldĿ6787673@WOWGOLDS.COM
Calin Rotarus
David Ogilvy era la un moment dat de parere ca un copywriter bun are peste 40 de ani. Disponibilitatea companiilor de a "risca" angajand un om de 40-45 de ani fara experienta este o alta poveste, si depinde atat de dechiderea oamenilor de acolo cat si de puterea ta de convingere.
Marian S.
Credeti ca publicitatea (marketingul) este apanajul EXCLUSIV al tinerilor cu studii superioare ? Admiteti ca un om la 40 - 45 de ani, care oricum trebuie sa-si schimbe felul de viata si profesia mai poate face ceva in acest domeniu ? Creativitatea dispare dupa 40 de ani ? De ce nu se risca nimeni sa incerce o aventura in acest sens ? Dumneavoastra v-ati risca ?
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar