|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 14-12-2006 |
Campania pentru salvarea Parcurilor Nationale din Romania - mii de semnaturi
Alte stiri la aceasta categorie
La o luna de la lansare, aproximativ 8000 de persoane au semnat petitia pentru salvarea Parcurilor Nationale din Romania, se arata intr-un comunicat de presa citat de ziarul financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.
Petitia este principalul instrument al unei campanii de media integrate, prin care WWF Programul Dunare-Carpati Romania si-a propus sa sensibilizeze si sa aduca în atentia opiniei publice unele dintre principalele probleme cu care se confrunta ariile naturale protejate din Romania. La sfarsitul campaniei, listele cu semnatari vor fi înmânate Presedintelui si Primului Ministru si vor fi trimise la Comisia Europeana.
"Aceasta este prima campanie de anvergura pe care WWF Programul Dunare-Carpati o deruleaza în Romania. Am folosit acest prilej pentru a (re)pune pe agenda publica acele actiuni care afecteaza, uneori iremediabil, Parcurile Nationale si Naturale de la noi: constructiile ilegale, taierile haotice, braconajul", a mentionat Luminita Tanasie, Coordonatorul Programului WWF.
"Nu ne-am limitat insa doar la a atrage atentia asupra unor probleme. WWF a acordat sprijin si s-a implicat în procese intentate unor institutii, autoritati locale sau firme ale caror actiuni au distrus habitate naturale din parcuri si rezervatii: constructia ilegala din Parcul National Ceahlau, captarea pentru ape minerale din rezervatia naturala Cheile Sugaului-Munticelu sau constructia de la Taul Stiol din Parcul National Muntii Rodnei. Astfel, un alt obiectiv important al campaniei este de a determina autoritatile competente sa ia masurile necesare pentru pedepsirea vinovatilor si pentru refacerea mediului înconjurator", a precizat Luminta Tanasie.
Constructiile ilegale, taierile haotice si braconajul sunt, de asemenea, aspectele surprinse in spoturile radio si TV - Basculanta, Drujbasul si Vanatorul - realizate de Ogilvy&Mather pentru campania WWF.
"Ogilvy, un partener traditional al WWF la nivel international, s-a implicat si în Romania pro bono în realizarea materialelor creative pentru aceasta campanie. Pe langa spoturile radio si TV, comunicam mesajul campaniei prin ad-printuri, internet si outdoor", a afirmat Dana Caratas, Coordonator Comunicare.
Partenerii care au sustinut productia spoturilor radio si TV sunt Casa de productie Reload, Studio audio Fat Music, Newmedia PR, Carioca - pentru partea de productie, precum si trusturile de presa Sanoma Hearst, Publimedia, BMG, Hiparion, Splendid Media. Revistele The Marketer, Time Out, Sapte seri, Igloo si Re:publik s-au implicat pe partea de print.
Spoturile TV sunt difuzate incepand din noiembrie pe posturile TVR, Pro TV, Acasa Tv, ProCinema, TV Sport, Prima TV, Kiss TV, Realitatea TV, B1 TV, National TV, N24 si Money Channel.
Partenerii care sustin campania de internet sunt Adevolution, Arbomedia (indirect si www.SMARTfinancial.ro), Netbridge si Neogen, iar pe partea de outdoor, care acopera cele mai importante zone din Bucuresti si Brasov, s-au implicat Phoenix Media, Media Advertising, Electric Media, Efect Media, City&Media, Trusteam, Impression Graphics Romania, Avantgarde Printing, Beta Cons si Media Prod Brasov.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|