transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-02-2008

Campanie CSR in e-commerce: 1% pentru sute de zambete

Campanie CSR in e-commerce: 1% pentru sute de zambete

5 februarie 2008: In perioada in care iubirea este sarbatorita cu cel putin patru ocazii diferite (Valentine`s Day, Dragobete, Martisor, Ziua Femeii), magazinul online de produse IT, electronice si electrocasnice www.MarketOnline.ro a initiat o campanie puternica prin care doreste nu doar sa ofere promotii clientilor sai, ci si sa daruiasca, cu ajutorul acestora, un ajutor consistent celor care au mare nevoie. Intre 6 februarie si 8 martie 2008, campania "1% pentru sute de zambete" va insemna donarea a 1% din toate vanzarile MarketOnline.ro din aceasta perioada catre o fundatie ce va administra ajutorul material si il va transforma in zambete.

"1% pentru sute de zambete" este o campanie de responsabilitate sociala care isi propune sa promoveze si o atitudine, pentru ca mecanismul campaniei ii implica direct nu doar pe clientii MarketOnline, ci si pe toti cei care vor sa ajute prin propagarea mesajului umanitar. Pe blogul MarketOnline sunt expuse prezentarile a trei fundatii cu proiecte consistente. Oricine poate vota fundatia spre care sa se indrepte 1% din vanzari, la adresa www.marketonline.ro/blogrum/2008/02/04/1-pentru-sute-de-zambete/.

De asemenea, MarketOnline ii invita pe toti cei dornici de implicare activa sa comenteze inclusiv pe blogurile personale mecanismul acestei campanii si sa transmita astfel mesajul, ba chiar sa propuna si alte fundatii ce merita atentie.

Campania "1% pentru sute de zambete" vizeaza un ajutor in echipa: oricine poate ajuta prin transmiterea informatiei, prin comentarii, prin propuneri si evident prin votarea unei organizatii; clientii MarketOnline ajuta direct si prin faptul ca 1% din cumparaturi (inclusiv din produsele aflate in promotii) se indreapta catre fondul ce urmeaza sa fie donat; MarketOnline este un mediator, promoveaza mesajul si renunta astfel la o parte din venituri pentru a oferi "un ceva" cat mai consistent societatii; mai mult, pentru a spori consistenta campaniei, MarketOnline a pregatit si promotii speciale, cu reduceri importante de preturi si cadouri; in fine, fundatia ce primeste cele mai multe voturi va concretiza mesajul acestei campanii, ocupandu-se direct de transformarea banilor in zambete.

"Perioada de promotii, cadouri si oferte speciale dedicate zilelor de Valentine`s, Dragobete, 1 martie si 8 martie va insemna si momentul in care 1% din totalul vanzarilor MarketOnline va fi donat unei organizatii ce ne va ajuta pe noi sa ajutam mai departe. Oricine poate ajuta in primul rand prin sustinerea acestei campanii - care nu este o campanie de publicitate pentru MarketOnline, ci o campanie sociala, in care nu promovam un brand, ci o atitudine. Pentru a sustine si mai puternic campania, am redus preturile prin o serie intreaga de promotii pentru ca, atunci cand cineva cumpara de pe MarketOnline, pe langa zambete livrate pentru necunoscutii care au atat de mare lipsa de asa ceva, sa primeasca si zambete cu livrare imediata pentru cei dragi - familie, prieteni - carora li se vor putea oferi cadouri din suflet", explica Mugur Frunzetti, managing partner al Grifon Group, compania care detine magazinul online www.MarketOnline.ro.

"Cauza este importanta, putine lucruri sunt mai importante decat zambetele. Si daca 1% sau cateva sute de zambete pot parea prea putin, atunci trebuie sa va reamintim ca 100% e facut din 1% adunati, iar miile, milioanele, miliardele de zambete sunt compuse tot din sute de zambete", mai spune Mugur Frunzetti, chiar pe blogul MarketOnline.ro.

Fundatia castigatoare va fi decisa la finalul campaniei, pe baza voturilor publice de pe blogul MarketOnline.ro - www.marketonline.ro/blogrum/2008/02/04/1-pentru-sute-de-zambete/. Campania, una inedita pentru comertul electronic din Romania, doreste sa atraga atentia asupra celor ce nu se pot ajuta singuri si au nevoie de ajutor pentru nimic altceva decat o viata cat mai normala. Promovand actiunea de caritate, dar si fundatiile in sine, proiectele si nevoile acestora, "1% pentru sute de zambete" spera sa ii determine pe cei cu posibilitati sa faca la randul lor donatii paralele, direct in conturile respectivelor organizatii sau sa ajute pe oricine si in orice fel, fara a astepta ceva in schimb, mai ales in aceasta perioada guvernata de iubirea celor din jurul nostru.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Myriam
Buna!Am participat si eu dar din nefiricere nu am castigat.Imi dores si eu mult un laptop dar din cauza bolii care sufar nu-mi pot permite.Exista cineva caruia sa ma pot adresa?sau exista ceva ce pot face?sa promovez site-ul dvs sau orice
Swati
Eu sunt Administratorul firmei, si senicr ma doar cand aud asa ceva, mereu ma implic, in tot ceea ce se scrie de evoMAG, bine, rau, m-am implicat, pentru ca am dorit sa pastrez obrazul curat, si reusesc intr-o anumita masura de 4 ani. imi dau cuvantul ca nu am stiut si chiar pe colegului care a facut asta l-am mustrat. Este un om vechi cu experienta si se pare ca mai da si gres. Sincer mi s-a parut cel mai corect sa fiu senicr ! decat sa inventez MULT MAI SIMPLU un motiv BANAL si fara rezultat. Si am tinut senicr sa sun indata, eu nu stiam de acest comentariu despre evoMAG daca nu ma anunta un alt client. Multumesc oricum pentru drept la replica.
Samet
Incearca mariosoft.ro data vioiatre. :)Daca produsul nu este pe stoc, suna si unul dintre angajati te va informa daca exista la furnizori (atentie deci, nu lucreaza doar cu unul singur pt o marca) si in cat timp il pot aduce.In cazul in care alegi sa ridici singur produsul si suni pana in ora 12 (parca), poti ridica comanda in aceasi zi, dupa ora 16. Pana in ora 14 ei trimit comenzile din ziua respectiva la furnizori si undeva spre dupa-amiaza ajunge transportul.Sediul lor e pe Strada Coltei pt ca s-au mutat de langa magazinul Lee Cooper de pe Bvd Magheru (e locatia unde aveau service-ul cred).Din punct de vedere al scorurilor sunt o idee mai ieftini decat concurenta.P.S. Nu poti sa maresti si tu putin caseta asta de text? Pe Opera 9.62 are doar 2.5/6 cm. :DP.S. 2 Scuze daca am dat submit de mai multe ori; probleme cu conexiunea si/sau browser-ul.
Florin Spanu
Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata fata de ARoBS Transilvania Software srl.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar