transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO - dezvoltare web

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 14-07-2007

Campanie online si SMS pentru brandul Pampers de la iLeo si Starcom

Campanie online si SMS pentru brandul Pampers de la iLeo si Starcom

Procter & Gamble si Starcom Romania au conceput o noua campanie intitulata "Uite cat de bine ma misc" pentru brandul Papmers Active Baby, informeaza un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

 

Campania integrata a fost realizata cu sprijinul iLeo si s-a desfasurat pe parcursul a doua luni, avand ca suport principal Internetul si serviciul de mesagerie scurta (SMS). Executiile pentru TV si presa au reprezentat, in cadrul acestei campanii, un suport secundar.

Starcom a conceput alaturi de echipa clientului Procter & Gamble strategia campaniei de promovare pentru brandul Pampers Active Baby, optand pentru o comunicare bazata pe generarea de continut.

 

Aceasta reprezinta una dintre cele mai noi alternative la publicitatea traditionala, in care participarea consumatorilor la procesul de comunicare se face in mod activ si voluntar, accentul fiind pus pe comunicarea experientei personale dintre consumator si brand.

Dintre toate mediile de transmitere a mesajului campaniei, propuse de Starcom , componenta on-line s-a bucurat de cel mai mare impact in randul publicului tinta. La campania desfasurata pe Internet a contribuit si iLeo, compania de marketing interactiv din cadrul grupului Leo Burnett, care a livrat strategie si creatie originala pentru faza de promovare a brandului.

Campania on-line s-a adresat in mod special mamelor cu copii intre 3 luni si 3 ani, care utilizeaza intens Internetul pentru a socializa si a obtine informatii despre cresterea copilului.

 

Ea a fost sustinuta prin intermediul site-ului http://activefit.pampers.com/ro_RO/home.

php, (o adaptare autohtona a unei versiuni de site conceputa de Procter & Gamble ), prin bannere, si nu in ultimul rand, prin colaborarea cu portalurile dedicate femeilor: www.121.ro si www.desprecopii.com.

Scutecele Pampers Active Baby ofera libertate maxima de miscare micutilor, permitandu-le acestora sa faca toate lucrurile pe care le doresc, nestingheriti. Plecand de la acest beneficiu de produs, iLeo a prezentat intr-o maniera interactiva filmulete cu copii care poarta Pampers Active Baby, dansand pe melodia "I like to move it" ( Reel 2 Reel ). Ca urmare a strategiei de generare de continut, parintii au fost invitati sa ilustreze prin materiale video autentice lucrurile pe care copiii lor le pot face in timp ce poarta scutecele Pampers. Filmulete inscrise au intrat automat in competitia pentru marele premiu – aparitia micutului pe coperta revistei Baby.

Raspunsul parintilor la campania "Uite cat de bine ma misc" a fost pe masura - la finalul concursului erau inregistrate peste 1000 de filmulete originale. Aceast numar impresionant de raspunsuri situeaza campania realizata de Starcom in colaborare cu iLeo printre cele mai de succes campanii de brand pe mediul on-line din Romania. Proiectul demonstreaza potentialul si atractivitatea utilizarii mediului on-line pentru promovarea de brand si deopotriva, posibilitatile de implicare a consumatorilor in experienta de brand.

"Comunicarea adresata comunitatilor on-line omogene, ca in cazul de fata, creeaza o reactie mai rapida si mai relevanta fata de cerintele brandului. Iar datorita gradului crescut de recomandare virala si de implicare a membrilor comunitatilor, costurile asociate acestor propuneri de generare de continut sunt mult mai mici decat in cazul incercarii de a implica mai multe persoane eterogene", a declarat Mugur Patrascu Managing Partner iLeo.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Enana
Pai nu prea poti sti niciodata Ce ar fi fost daca , nu-i asa? ) Si Generatia de aur s-a oprit in sftreuri, chiar daca am avut cel mai bun lot posibil. Dar ce zici, cu ajutorul lui Lucescu sau al lui Jenei puteam trece de Suedia?Oricum, te rog nu imi mai jigni colegele si apropo de nick-ul si bucuria ta interna sper sa fiti sanatosi/sanatoase oricum cred ca asta e mai importanta pentru tine decat toate Effie-urile din lume, din orice metal ar fi facute
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar