Prin proiectul Champions Planet, marca de bere premium Heineken reuseste constant sa se promoveze tinerilor romani ce isi petrec timpul si pe internet. "Champions Planet nu inseamna doar Heineken si fotbal. Champions Planet inseamna competitie, experiente unice, premii surprinzatoare, alaturi de berea campionilor. Heineken. Champions Planet te trimite la meciurile UEFA Champions League, te tine la curent cu ultimele noutati si stiri din lumea fotbalului", se precizeaza pe www.ChampionsPlanet.ro.
Dintre berile premium de pe piata romaneasca, Heineken este cea intrata relativ tarziu (fara a lua in discutie si Peroni). Deja existau, cu un bun nivel de brand recognition, marci precum Carlsberg, Gosser, Stella Artois; undeva la limita categoriei concurau si Tuborg si Becks, astfel ca piata nu ducea lipsa de branduri premium. Intrarea Heineken pe piata a intensificat concurenta si i-a facut pe cei de la Brau Union sa puna in prim-plan in portofoliul companiei noul brand, in dauna Gosser, care continua insa lupta cu Tuborg, Becks si mai nou Holsten.
Prin platforma online www.ChampionsPlanet.ro, Heineken a derulat mai multe promotii, in prezent oferind premii (hanorac Heineken, tricou Heineken, sapca Heineken, minge Nike, bilete la meciuri din Champions League) ce fidelizeaza consumatorii si in acelasi timp sporesc valoarea brandului.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.