transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-10-2006

CokeLight.ro pentru Coca Cola Light, iDieta.ro pentru Pepsi Light

CokeLight.ro pentru Coca Cola Light, iDieta.ro pentru Pepsi Light

Pepsi si Coca Cola au inceput de ceva vreme si un duel direct pentru sub-branduri. Daca la nivel de companii disputa Sprite - 7UP are deja ceva istrorie si s-a intetit in ultima vreme intre Coca Cola Romania si QAB, atunci cand vine vorba de segmentul Light, Pepsi si Coca Cola poarta o disputa si mai puternica, pentru ca succesul se va rasfrange iminent si asupra brandului principal - Pepsi si respectiv Coca Cola.

Cu ceva timp in urma, Sprite "spunea pe bune" prin forumul IQads.ro si o face si astazi prin www.SpunePeBune.ro, in prezent Fido Dido face marketing pentru 7UP pe site-ul www.Metropotam.ro. In acelasi fel, Coca Cola isi promoveaza imaginea Coca Cola Light printr-un site special dedicat, www.cokelight.ro, in timp ce Pepsi Light foloseste direct resursele site-ului www.iDieta.ro. Ambele produse cauta sa promoveze cultura light, sa atraga consumatorii si mai ales consumatoarele.

Coca Cola Light si Pepsi Light targeteaza un public feminin tanar, educat, din mediul urban, cu venituri medii si mari - cel putin asta o arata modalitatea de promovare aleasa pe internet. CokeLight.

ro insista pe partea de stil si propune un forum pornind de la invitatia "Intreaba expertii despre moda si tendinte, coafuri si tunsori, machiaj si ingrijire". Pepsi Light porneste de la "Impartaseste experientele tale Light Pleasure" si insista pe editoriale pentru comunicare de brand.

 

Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar