transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 16-06-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO - servicii SEO

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-06-2007

Electrolux a lansat o campanie de comunicare inclusiv online

Electrolux a lansat o campanie de comunicare inclusiv online

Campania de comunicare Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta are in centru bucataria Distinctive Hosting si se desfasoara pana la finalul lunii iulie, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Campania "Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta" beneficiaza de un mix de comunicare ce include un spot TV filmat la Praga de Lowe Brindfors, care se vede pe principalele canale de televiziune, si o campanie de internet pe portaluri relevante. Campania de internet include un joc distractiv pentru internauti "Muzica bucatariei tale" inseamna concentrare, creatie muzicala si, in acelasi timp, distractie, dupa cum afirma producatorii campaniei.

Jucatorii vor trebui sa "cante" prin intermediul paharelor dupa o melodie creata de acestea. Pentru a trece la nivelul urmator, ordinea sunetelor sau partitura trebuie respectata cu rigurozitate. Jocul poate fi gasit pe cateva portaluri importante in materie de afaceri si design.

Bucataria Distinctive Hosting, protagonista acestei campanii, a fost creata conform noii filosofii Electrolux – Global Design. Filosofia de desgin Global Design a fost lansata anul trecut ca rezultat al unui studiu extensiv despre nevoile consumatorilor. Acest studiu a fost desfasurat de Electrolux pe o perioada de patru ani avand ca scop identificarea noilor tendinte de cumparare.

Astfel in cadrul acestei filosofii au aparut trei game de produse care corespund dorinetlor condumatorilor in functie de cerintele acestora: Insight, Inspire, Intuition.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar