transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-06-2019 0 lei 0 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Inseo.RO - dezvoltare web

Curierat rapid Bucuresti

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-04-2010

FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola - campanie digitala organizata de MRM Worldwide si Syscom Digital

FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola - campanie digitala organizata de MRM Worldwide si Syscom Digital La Sala Palatului din Bucuresti, fanii romani ai fotbalului au posibilitatea sa traiasca emotia si spectacolul grandios al Cupei Mondiale, in cadrul Turneului Cupei Mondiale, prezentat de Coca-Cola. Cei care au vrut sa isi rezerve un loc, au putut revendica una dintre cele 2000 de invitatii pentru 2 persoane, oferite de Coca-Cola, doar prin inscrierea pe site-ul www.coca-cola.ro sau prin SMS la numarul 1774.

Activarea digitala a evenimentului oferit de Coca-Cola este realizata de MRM Worldwide, sub coordonarea Cristinei Birleanu, Account Director la agentia interactiva a grupului McCann, avand suportul Syscom Digital, pentru componenta de mobile marketing si mobile ticket entry (barcode / voucher virtual).

Mecanismul, simplu dar direct, a permis inscrierea prin introducerea datelor pe website-ul www.coca-cola.ro sau prin trimiterea unui SMS de pe telefonul mobil, in perioada 12 martie-7 aprilie 2010.

Noutatea campaniei, pe langa interfata on-line interactiva, a constat in invitatiile digitale care au fost automat atribuite celor inscrisi, in limita numarului total disponibil. Indiferent prin ce modalitate s-au inscris doritorii (website sau SMS) acestia au primit prin SMS invitatia.

“Modalitatea de redemptie a fost una inovativa: primirea unui cod de bare pe telefonul mobil, acesta reprezentand practic invitatia la eveniment.
Codurile de bare primite pe telefonul mobil au fost scanate de mai multe cititoare de coduri de bare instalate la intrarile din locatie. Validarea unei invitatii dureaza doar 3-5 secunde si se realizeaza prin apropierea ecranului telefonului de cititor. Acesta scaneaza ecranul si emite un tichet fizic pe care sunt inscrise insemenele organizatorului si ale evenimentului precum si un text personalizat, practic o invitatie personalizata”, declara Maia Novolan, director Syscom Digital.

Pe langa modalitatea inovativa in sine, utilizarea sistemului de invitatii virtuale pe telefobul mobil reprezinta un instrument extrem de eficient ca si componenta logistica. Nu este nevoie sa expediezi fizic mii de invitatii, ele fiind trimise doar pe telefonul mobil si se convertesc fizic chiar la momentul prezentarii la eveniment, astfel ca fanii pot pastra “ dovada” prezentei la eveniment.

“Modalitatea de a trimite invitatii virtuale este de asemenea un mijloc de protejarea a mediului prin minimizarea consumului de hartie. Este simplu de observat cat de avantajos este acest sistem”, considera Maia Novolan.

Pe langa oportunitatea de a se fotografia cu Trofeul Cupei Mondiale FIFA, Coca-Cola le-a pregatit microbistilor romani primul film 3-D care indeamna iubitorii fotbalului sa isi exprime pasiunea pentru Trofeu si de a participa la o serie de experiente fotbalistice inedite..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Kardan
Taking the ovwveier, this post hits the spot
Vinnie
You've hit the ball out the park! Incerdilbe!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar