transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-04-2007

Global Media Awards 2006 pe faza regionala, castigat de Starcom Media si Kraft Romania

Global Media Awards 2006 pe faza regionala, castigat de Starcom Media si Kraft Romania

Kraft Foods Romania si agentia Starcom Media au castigat concursul Global Media Awards pentru regiunea EEMA (Eastern Europe si Middle Asia) cu campania derulata pentru brandul Milka, ajungand in competitia din faza mondiala organizata de Kraft Foods World Wide, se arata intr-un comunicat trimis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Campania, desfasurata pe parcursul anului 2006, a avut ca obiectiv conturarea brandului Milka printr-o accentuata diferentiere, sustinuta nu doar printr-un mesaj de campanie original, ci si prin abordarea unor canale media neconventionale. Executiile campaniei au urmarit sa acopere toate cele trei dimeniuni ale relatiei brand – consumator, si anume notorietate, devotament si implicare, intr-o maniera atractiva si inovativa, se precizeaza in comunicatul companiei.

Starcom a utilizat in cadrul campaniei: TV-ul, o componenta de outdoor special cu elemente 3D, tranzitul (inclusiv microbuze), indoor metrou, publicitatea in retelele de benzinarii, internetul (advergame-ul www.pinnuts.ro) si brandingul neconventional pe partiile de ski.

Printre elementele de inovatie s-a aflat site-ul www.milkaski.ro, unde vizitatorii puteau urmari imagini live de pe partie, prin intermediul unui web cam, putand, deopotriva, descarca o aplicatie locala care oferea date nivometeorologice actualizate zilnic (temperatura pe partie, grosime strat de zapada, viteza vantului).

"Acest succes este cu atat mai important cu cat recunoaste avantajele noii abordari Starcom, care situeaza in centrul comunicarii consumatorul, dezvoltand ulterior strategia de comunicare in jurul relatiei consumator-brand, si cautand sa inoveze atat in zona mesajului de transmis, cat si in cea a canalelor si punctelor de comunicare cele mai relevante pentru aceasta relatie", a declarat Mircea Gheorghe, Online Director Starcom.

"Acest premiu acordat clientului nostru valoreaza mai mult decat un premiu de eficienta local, iar titlul este cu atat mai onorant cu cat rigoarea juriului si valoarea contracandidatilor au fost deosebit de ridicate in acest an.

Serviciile noastre nu ar fi fost posibile, insa, fara implicarea directa si deschiderea catre abordarile neconventionale de care Kraft Romania a dat dovada", a afirmat Adrian Vladut, Account Director Starcom Media.

Vectorii de masurare a performantelor in comunicarea de marketing in aceasta competitite sunt rezultatele livrate (ROI) de campanie, relevanta campaniei in raport cu obiectivele de business, fructificarea insightului despre consumator, gradul de inovatie si nivelul de contributie a campaniei participante la comunicarea integrata de marketing.

Echipa Starcom Media care a lucrat pe acest proiect a fost formata din Adrian Vladut – Account Director; Horea Mihoc – Outdoor Planner; Dinu Maftei – Senior Media Planner; Mircea Gheorghe – Online Director; Alexandru Pomana – Creative Planner. Echipa Kraft Foods Romania care a lucrat pe acest proiect i-a inclus pe Anca Pandrea – Marketing Assistant Milka; Viviana Oprea – Brand Manager Milka; Cristina Mosteanu – Marketing Manager Confectionary.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar