Pentru concertul Fatboy Slim din Mamaia, Heineken a organizat o promotie online prin care se ofereau bilete gratuite. "Peste 2500 de participanti la promotia online desfasurata in perioada 5-29 iulie 2006 au intrat in competitie pe site-ul dedicat fatboyslim.heinekenmusic.ro, concurand, in joaca, pentru 40 de bilete la concert si 10 invitatii VIP pentru 2 persoane", au explicat organizatorii, citati de www.SMARTfinancial.ro.
Promotia a fost construita ca o invitatie la distractie, pe o platforma online, care a oferit sansa castigarii de bilete si invitatii VIP la concert. Premiile au constat in bilete la concertul Fatboy Slim din 5 August, de la Ultima Playa din Mamaia, si invitatii VIP, constand intr-un pachet complet pentru 2 persoane, cazare o noapte la Hotel Riviera in Mamaia, intrare la concert si acces la petrecerea VIP din locatie.
Promotia Heineken, derulata exclusiv online, a inregistrat peste 2500 de participanti pe perioada desfasurarii, iar numarul vizitatorilor pe site-ul heinekenmusic.ro a inregistrat o crestere de peste 30.000 de vizitatori in luna iulie 2006. Participantii au avut ocazia sa isi exprime parerea despre promotie si despre concertul Fatboy Slim pe blogul Heineken, blog.heinekenmusic.ro.
Conceptul si platforma online pentru desfasurarea promotiei sunt dezvoltate de Senior Software, in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania. Marca Heineken este prezenta in peste 170 de tari din intreaga lume. Heineken face parte din portofoliul Brau Union Romania, alaturi de marcile Gosser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.
Sursa: SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.