Celebra inghetata Napoca, existenta in Romania inca din anii 60, are acum spot TV, produs de Ogilvy& Mather. Acesta va fi urmat în vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet. Spotul "Nostalgia" se difuzeaza prin agentia de media Starcom, pe toata durata verii, pe urmatoarele canale TV: PRO TV, Antena 1, TVR2, Prima TV, Acasa TV, PRO Cinema, B1TV, National Geographic Channel, Kiss TV, UTV si Hallmark.
"Prin acest spot TV am încercat sa construim identitatea brandului punând accent pe nostalgia copilariei, pe latura emotionala, lasând în plan secundar beneficiul functional, gustul bun al inghetatei", a spus Daniela Dorca, Brand Manager Napoca, citata de www.SMARTpromo.ro si www.SMARTfinancial.ro.
Ideea creativa în jurul careia este construit spotul TV este aceea ca înghetata Napoca face parte din amintirile copilariei, alaturi de pâinea cu unt si gem de prune, de tricourile cu "Cutezatorii" sau de bicicleta "Pegas". Spotul TV vorbeste despre înghetata Napoca dintr-o perspectiva "istorica".
"In urma cu aproximativ 20 de ani, printr-un simplu accident, un pusti transforma binecunoscuta înghetata la "pachet de unt", în prima înghetata pe bat din Romania. "Napoca" are un gust atât de bun, încât copilul din spot nu poate renunta la ea, chiar daca o scapa din mâna. El gaseste o modalitate "inovatoare" de a o salva – îsi inventeaza propria înghetata pe bat", spun oficialii agentiei.
Spotul se adreseaza adultilor cu varste cuprinse între 18 si 40 de ani, din zona urbana, în principal celor între 25-35 ani. Filmarile au avut loc la Zimnicea. Era nevoie de o locatie neafectata de ultimii 18 ani, iar în Zimnicea singurele semne ale anilor 2000 sunt câteva bucati de termopane si de aparate de aer conditionat situate pe strada principala. În rest, tot orasul poate fi vazut în spatele unei vitrine imense de muzeu.
"La un moment dat, pustiul trebuia sa se dezechilibreze, încercand sa manânce înghetata si sa mearga pe bicicleta în acelasi timp, cazand intr-un tufis. Echipa cauta unghiuri cu care sa pacaleasca aparatul de filmat, dar pustiul de 8 ani s-a oferit sa faca singur cascadoria. La fiecare dubla, pustiul pornea în goana cu bicicleta si se arunca în tufis, moment în care toti ne acopeream ochii si nu îi deschideam decât atunci când auzeam din tufis: Sunt bine! Cum a fost?", a dezvaluit Dinu Gojan, Group Creative Director Ogilvy&Mather.
Echipa: Friesland Foods: Razvan Orbulescu - National Marketing Director; Daniela Dorca - Brand Manager Napoca; Ogilvy&Mather: Dinu Gojan - Group Creative Director; Mihai Ion - Copywriter; Bogdan Nestor - Art Director; Raluca Galeata - Client Service; Regizor: Radu Muntean; Imagine: Tudor Lucaciu; Casa de productie: Multimedia Est (MME); Agentia de media: Starcom Media.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.